;
coinex

لپ تاپ ردمی بوک پرو 2024 (Redmi Book Pro 2024) چه زمانی معرفی می‌شود؟

غول تکنولوژی چینی اعلام کرده قصد دارد در کنفرانس معرفی شیائومی 14 اولترا، از سری لپ تاپ ردمی بوک پرو 2024 خود هم رونمایی کند.

طبق آخرین اخبار تکنولوژی، کنفرانس رونمایی شیائومی 14 اولترا در شب 22 فوریه برگزار خواهد شد. در ادامه به اطلاعات و مشخصات Redmi Book Pro 2024 که در دسترس است، می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات لپ تاپ ردمی بوک پرو 2024 (Redmi Book Pro 2024)

لپ تاپ‌ های Redmi Book Pro 14/16 2024 دارای ویژگی‌های چشمگیری همچون تکنولوژی Xiaomi HyperOS Connect هستند. با این فناوری، کاربران از دغدغه چگونگی اتصال لپ تاپ خود با گوشی‌، تبلت‌ و سایر دستگاه‌های شیائومی رها می‌شوند چراکه با وجود این یکپارچگی در سیستم عامل، اتصال دستگاه‌های شیائومی به یکدیگر آسان‌تر از قبل خواهد شد.

احتمالا این نوت‌بوک‌ها قرار است صفحه نمایش لمسی 3.1K با نرخ تازه‌سازی بالای 165Hz را در دو اندازه 14 و 16 اینچی ارائه دهند که در نتیجه آن، کاربران می‌توانند تصاویر را با وضوح و کیفیت بیشتری مشاهده کنند.

لپ تاپ ردمی بوک پرو 2024 (Redmi Book Pro 2024) چه زمانی معرفی می‌شود؟

به علاوه، گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که این محصولات با پردازنده‌های Intel Core Ultra 5/7 قدرتمند عرضه خواهند شد که قدرت و کارایی خوبی ارائه می‌دهند.

این لپ تاپ با وجود توانایی افزایش عملکرد تا 70 وات و با استفاده از فناوری Al dynamic performance scheduling می‌تواند کاربران را بهتر در انجام وظایف یاری کند.

دیگر ویژگی مورد توجه این لپ تاپ‌های شیائومی، افزایش عمر باتری بوده که می‌توان آن را نشانه پیشرفتی بزرگ دانست؛ شما می‌توانید با یک بار شارژ این لپ تاپ، یک روز کامل از آن استفاده کنید.

در واقع شیائومی با ادغام Xiaomi HyperOS با لپ تاپ‌های جدیدش، نشان داده که به قول خود در زمینه ایجاد تجربه یکپارچه سازی اکوسیستم متعهد است و قصد دارد با این یکپارچگی، تجربه کاربری محصولاتش را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این لپ تاپ های جدید شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر