;
coinex

بهترین لپ تاپ ها برای GTA V ؛ راهنمای خرید لپ تاپ برای بازی جی تی ای وی

اگر گیمر هستید و می‌خواهید یکی از بهترین لپ تاپ ها برای GTA V را پیدا کنید، این راهنمای خرید را از دست ندهید. لپ تاپ‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم از پردازنده‌های قدرتمندی برخوردار هستند و می‌توانند بازی جی تی ای وی و بسیاری از بازی‌های دیگر را در بالاترین تنظیمات اجرا کنند.

صنعت گیمینگ در سال‌های اخیر رونق بیشتری داشته و محبوب‌تر شده است. بازی‌ها پیشرفته‌تر شده‌اند و هر سیستمی نمی‌تواند آنها را اجرا کند. بنابراین، مهم است که قبل از خرید لپ تاپ مخصوص بازی به تنظیمات مورد نیاز بازی دلخواه‌تان توجه کنید.

در این مقاله به معرفی بهترین لپ تاپ ها برای بازی جی تی ای وی پرداختیم که از سیستم پردازشی قدرتمند و کارآمدی برخوردار هستند. توجه کنید که این لپ تاپ‌ها لزوما قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ بازار نیستند؛ اما برای اجرای بازی Grand Theft Auto 5 مناسب هستند. این لپ تاپ‌ها ارزش خرید بالایی دارند و بازی GTA V را به‌ تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین لپ تاپ ها برای GTA V

برای بازی اتومبیل دزدی بزرگ 5 به قدرتمندترین و گرانترین لپ تاپ های بازار نیازی ندارید. این بازی با سیستم عامل ویندوز 8، رم 8 گیگابایت، 256 گیگابایت حافظه و کارت گرافیک انویدیا GTX 660 با 2 گیگابات رم اختصاصی هم اجرا می‌شود. بعضی لپ تاپ‌هایی که در این راهنمای خرید معرفی کردیم، سیستم پردازشی قدرتمندتری دارند و برای بازی‌های پیشرفته‌تر نیز مناسب هستند. همچنین، اگر محدودیت بودجه دارید، در این مقاله می‌توانید برخی از ارزانترین لپ تاپ ها برای GTA V را نیز پیدا کنید.

بهترین لپ تاپ ها برای GTA V
بهترین لپ تاپ ها برای GTA V

شما همچنین می‌توانید لپتاپ مورد نظر خود را در لیست بهترین لپ تاپ های 2024، بهترین لپ تاپ های دل 2024، بهترین لپ تاپ های اچ پی 2024 و بهترین لپ تاپ های اپل 2024 هم پیدا کنید. اگر به‌دنبال لپ تاپ با قیمت مناسب‌تر هستید، جستجو در لیست بهترین لپ تاپ های لنوو 2024، بهترین لپ تاپ های ایسوس 2024 و بهترین لپ تاپ های ایسر 2024 هم خالی از لطف نخواهد بود. در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024 هم می‌توانید لپ تاپ خوبی برای بازی اتومبیل دزدی بزرگ 5 پیدا کنید. اما اگر می‌خواهید لپ تاپی داشته باشید که تمام ویژگی‌های مورد نیاز این بازی را داشته باشد، تا انتهای این راهنمای خرید همراه ما بمانید.

ASUS ROG Strix Scar 15 – بهترین لپ تاپ برای بازی GTA V

بهترین لپ تاپ ها برای GTA V

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ Full HD، نرخ نوسازی 120 هرتز
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7–10875H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER با 8 گیگابایت رم اختصاصی GDDR6
  • رم: 16 گیگابایت DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت PCIe SSD
  • نقاط قوت: مشخصات رده بالا، ساختار قوی و مستحکم، عملکرد فوق‌العاده، صفحه کلید RGB
  • نقاط ضعف: وبکم ندارد، تنوع محدود پورت‌ها

ASUS ROG Strix Scar 15 بهترین لپ تاپ برای GTA V است. این دستگاه در تمامی بخش‌ها و از هر نظر، عملکرد عالی را از خود به نمایش می‌گذارد. لپ تاپ ایسوس مدل آر او جی استریکس اسکار 15 هر کاری که از آن بخواهید را به‌آسانی انجام می‌دهد و به غیر از بازی، برای کاربردهای دیگر هم مناسب است.

پردازنده نسل ده اینتل Core i7 10875H و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 2070 به شما اجازه می‌دهند که بازی را به‌صورت روان و با سرعت بالا اجرا کنید و ماموریت‌های بازی را به بهترین شکل پشت سر بگذارید. با این لپ تاپ ایسوس، قدرت گیمینگ بالا را در مدت زمان طولانی تجربه می‌کنید، بدون اینکه با کندی مواجه شوید.

بازی‌ها در نمایشگر HD این لپ تاپ ایسوس با سرعت خوب و با رنگ‌های زنده اجرا می‌شوند. همچنین، به‌لطف کارت گرافیک انویدیا می‌توانید در تمام طول بازی از فریم‌ریت پایدار لذت ببرید.

طراحان لپ تاپ ASUS ROG Strix Scar 15 به‌غیر از قدرت سخت‌افزاری، به زیبایی ظاهری هم توجه کرده‌اند. این دستگاه به‌زیبایی روی میز کار شما می‌نشیند و تجربه بازی را لذت‌بخش می‌کند. این دستگاه که از بهترین لپ تاپ ها برای GTA V به شمار می‌رود، از 1 ترابایت حافظه PCIe SSD و 16 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز برخوردار شده که به شما اجازه می‌دهند هر بازی را در بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کنید، بدون اینکه مشکل کندی یا لود صفحه نمایش را تجربه کنید. حتی اگر لپ تاپ اورکلاک شده باشد، سیسم خنک کننده هوشمند ROG به کمک می‌آید و با استفاده از ترکیب دمای Thermal Grizzly Liquid Metal thermal، از افزایش دما جلوگیری کرده و دستگاه را خنک می‌کند.

ایسوس در این لپ تاپ از صفحه کلید با نور پس‌زمینه RGB از Aura Sync System و نمایشگر LG IPS استفاده کرده تا همه‌چیز به‌صورت روان و به‌زیبایی اجرا شود. از دیگر مزیت‌های این دستگاه می‌توان به Gig+ WiFi 6 اشاره کرد که اتصال پایدار به شبکه اینترنت را تضمین می‌کند که قطعا در تجربه بهتر بازی‌های آنلاین موثر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی 2024

بهترین لپ تاپ های سامسونگ 2024

Acer Predator Helios 300 – بهترین لپ تاپ گیمینگ با مشخصات رده بالا

بهترین لپ تاپ ها برای جی تی ای وی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ Full HD
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7–11800H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت رم اختصاصی
  • رم: 16 گیگابایت DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز
  • حافظه ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت SSD
  • نقاط قوت: عملکرد عالی، نمایشگر پرسرعت، مکانیسم خنک‌کننده ایدئال
  • نقاط ضعف: وزن زیاد، حاشیه‌های نسبتا زیاد

لپ تاپ Acer Predator Helios 300 به‌لطف کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060، یک همراه ایدئال در تمام مراحل بازی است. با سیستم پردازشی قدرتمند این لپ تاپ ایسر می‌توانید تجربه‌ای متفاوت را در لس آنتوس رقم بزنید.

این دستگاه با 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه SSD در اختیار شما قرار می‌گیرد که گیم‌پلی روان و بدون تاخیر را تضمین می‌‌کند. سخت‌افزارهای لپ تاپ ایسر مدل Acer Predator Helios 300 طوری با هم ترکیب شده‌اند که در تمام سرقت‌های آنلاین و تعقیب و گریزها همراه شما باشند. این لپ تاپ ایسر به کمک پردازنده 8 هسته‌ای نسل یازده اینتل کورای 7 از عهده پردازش‌های سنگین برمی‌آید و برای بازی‌ کردن‌های طولانی یا ویرایش ویدیوهای HD مناسب است.

از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده لپ تاپ Acer Predator Helios 300 در لیست راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها برای GTA V قرار بگیرد، صفحه نمایش فول اچ دی با نرخ پاسخ‌دهی 3  میلی‌ثانیه و رفرش‌ریت 144 هرتز است. این صفحه نمایش سرعت بالایی دارد و بدون لگ و تاخیر،‌ هر محتوایی را به‌زیبایی نمایش می‌دهد. این لپ تاپ ایسر با طراحی الهام‌گرفته از کامپیوترهای گیمینگ، به کنترل‌های گیمینگ خوب با سرعت پاسخ‌دهی بالا برخوردار شده و قدرت بالایی را در تنظیمات مختلف بازی به نمایش می‌گذارد.

Acer Predator Helios 300 یک دستگاه عالی برای گیمرها است و از کارت گرافیک اختصاصی انویدیا GeForce RTX 3060 و اترنت گیگابیت با Killer 3256 LAN برخوردار شده که هر دو توسط پردازنده‌های 500NVhC قدرت می‌گیرند. این لپ تاپ ایسر می‌تواند هر بازی سنگین و جدیدی را به‌راحتی اجرا کند.

Lenovo Legion 5 – بهترین عملکرد برای بازی جی تی ای وی

بازی جی تی ای وی برای لپ تاپ

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ Full HD IPS
  • پردازنده مرکزی: Ryzen 7 5800H from AMD
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti
  • رم: 16 گیگابایت DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت NVMe SSD
  • نقاط قوت: نمایشگر زیبا، عملکرد عالی، ارزش خرید بالا
  • نقاط ضعف: کیفیت صدا می‌توانست بهتر باشد، وبکم متوسط

دستگاه دیگری که می‌تواند در لیست بهترین لپ تاپ ها برای GTA V قرار بگیرد، Lenovo Legion 5 است. این لپ تاپ جذاب با 16 گیگابایت رم DDR4، حافظه 512 گیگابایت NVMe SSD و پردازنده‌ی آنلاک AMD Ryzen 7 5800H می‌تواند هر لحظه‌ای از بازی را بدون هیچ چالشی پردازش کند.

نمایشگر این لپ تاپ به‌لطف تکنولوژی True Color قادر است تعادل مناسبی بین رزولوشن بالا و کنترل تصاویر برقرار کند. Lenovo Legion 5 به سیستم صوتی اولتراسونیک مجهز شده که صدایی فراگیر و عملکرد باس بهینه‌ای را ارائه می‌کند. همچنین، Intel Wireless AC 9560 یا بلوتوث وای فای داخلی این لپ تاپ به شما اجازه می‌دهند که ساعت‌های طولانی با هم‌تیمی‌های خود بازی کنید و هیچ نگرانی از بابت پایداری اتصال شبکه اینترنت نداشته باشید.

لپ تاپ لنوو لیجن 5 رهگیری پرتوی لحظه‌ای را با گرافیک‌هایی که از انویدیا GeForce RTX 3050 Ti قدرت می‌گیرند، ترکیب کرده و تجربه‌ای فراگیر را ایجاد می‌کند که در مقایسه با سایر لپ تاپ‌ها بی‌نظیر است. علاوه‌براین، پردازنده کورای 7 هم لگ و تاخیر را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود که این لپ تاپ به یک ماشین قدرتمند برای اجرای بازی‌ها تبدیل شود. در دنیای گیمینگ امروز، لنوو لیجن 5 از بهترین لپ تاپ ها برای بازی جی تی ای وی به حساب می‌آید.

این دستگاه از نمایشگر 1080 پیکسلی IPS برخوردار شده که کیفیت بالایی دارد و به حس غوطه‌ور شدن در بازی کمک می‌کند. لنوو در این لپ تاپ از قابلیت‌های اتصال وای فای 6، بلوتوث 5.0، درگاه USB-C برای اتصال نسل جدید تجهیزات جانبی و چهار پورت USB استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های هواوی 2024

بهترین لپ تاپ های مایکروسافت 2024

MSI GL65 Leopard – بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب برای بازی Grand Theft Auto V

بهترین لپ تاپ برای بازی GTA V

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i5–10300H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1650
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت NVMe SSD
  • نقاط قوت: طراحی زیبا، صفحه کلید خاص، جلوه‌های بصری بهینه‌
  • نقاط ضعف: نور کم صفحه نمایش

لپ تاپ MSI GL65 Leopard از ارزانترین لپ تاپ های گیمینگ برای بازی GTA V به حساب می‌آید و برای گیمرهایی مناسب است که می‌خواهند دنیای بازی‌ها را فتح کنند. این لپ تاپ زیبا با پردازنده نسل ده اینتل کورای 5 و کارت گرافیت انویدیای خود می‌تواند به هر پیکسلی قدرت ببخشد که با زیبایی هرچه تمام‌تر روی صفحه نمایش ظاهر شوند و هر بازی سنگینی مثل اتومبیل دزدی بزرگ 5 را به‌راحتی اجرا می‌کند.

MSI GL65 Leopard طراحی سبک و باریکی دارد. بنابراین، اگر نیاز دارید که همیشه لپ تاپ را همراه خود داشته باشید، می‌توانید روی این محصول ام اس آی حساب کنید. کمپانی MSI در این لپ تاپ از سیستم خنک‌کننده‌ای با دو فن و شش لوله‌ی گرما استفاده کرده است. همچنین، تکنولوژی انحصاری Cooler Boost هم کمک می‌کند تا گرما به بهترین شکل ممکن پخش شود و از افزایش دما جلوگیری می‌کند.

لپ تاپ 15.6 اینچی MSI GL65 Leopard یک دستگاه قدرتمند و زیبا است که از صفحه نمایش Full HD IPS بهره می‌برد و به‌خوبی می‌تواند هنر و واقعیت را ترکیب کند؛ به این ترتیب، حس غوطه‌ور شدن در ماجراجویی‌های دنیای بازی به‌ شما دست می‌دهد.

Acer Nitro 5 – ارزانترین لپ تاپ برای بازی GTA V

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

  • صفحه نمایش: 17.3 اینچ Full HD
  • پردازنده مرکزی: Mobile AMD Ryzen 7 5800H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت رم اختصاصی
  • رم: 16 گیگابایت DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت NVMe SSD
  • نقاط قوت: پردازنده AMD عالی، اجرای قدرتمند، صفحه نمایش زیبا، ماندگاری شارژ خوب
  • نقاط ضعف: کیفیت ساخت می‌توانست بهتر از این باشد

اگر می‌خواهید یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ را بخرید که به غیر از بازی، برای کارهای دیگر هم مناسب باشد، ایسر نیترو 5 می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای شما باشد. این لپ تاپ ایسر به قابلیت‌های اتصال وایرلس قدرتمند مجهز شده تا بتوانید خیلی راحت با دوستان‌تان بازی کنید و اصلا نگران قطع ارتباط شبکه نباشید. کیبورد با نور پس‌زمینه هم به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی بتوانید به تمام امکانات صفحه کلید دسترسی داشته باشید و حتی در محیط‌های تاریک هم بتوانید کلیدها را به‌خوبی مشاهده کنید.

لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 با پردازنده AMD Ryzen 7 5800H Mobile و رم 16 گیگابایتی، یکی از بهترین لپ تاپ ها برای بازی GTA V است و ارزش خرید بالایی دارد. به‌لطف نمایشگر 17.3 اینچی فول اچ دی این لپ تاپ می‌توانید تمام گیم‌های مورد علاقه‌تان را بدون تاخیر و با فریم ریت بالا بازی کنید. این لپ تاپ با نور پس‌زمینه LED و نرخ نوسازی 144 هرتزی، فضای نمایشی زیادی برای پیمایش دارد و حتی برای مرورگری وب و امورات اداری و کاری هم مناسب است.

این لپ تاپ ایسر قابلیت حمل آسانی دارد و برای افرادی که می‌خواهند لپ تاپ را همیشه همراه داشته باشند، گزینه مناسبی خواهد بود. ایسر نیترو 5 هرآنچه از بهترین لپ تاپ برای GTA V 2024 انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد، بدون اینکه حساب بانکی شما را خالی کند. این لپ تاپ با پردازنده 6 هسته‌ای قدرتمند Core i7، مادربرد SLI و NVIDIA Dynamic Boost 2.0 از عهده اجرای هر بازی و کاری برمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ریزر 2024

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i9

Dell Gaming G3 – لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب برای جی تی ای 5

بهترین لپ تاپ ها مخصوص بازی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ Full HD IPS با فناوری Anti-Glare LED Backlit Display
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i5–8300H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX Ti 1050 با 4 گیگابایت رم اختصاصی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت HDD
  • نقاط قوت: عملکرد عالی، قیمت مناسب، ماندگاری شارژ خوب، سیستم خنک‌کننده موثر
  • نقاط ضعف: تاچ پد می‌توانست بهتر از این باشد، نمایشگر کمی خسته‌کننده است

Dell Gaming G3 یکی دیگر از بهترین لپ تاپ ها برای بازی اتومبیل دزدی بزرگ 5 است. کمپانی دل در این دستگاه از پردازنده اینتل Core i5 8300H استفاده کرده که چهار هسته، 8 مگابایت حافظه کش، فرکانس پایه 2.3 گیگاهرتز و حداکثر فرکانس 4.0 گیگاهرتزی دارد. این لپ تاپ دل از 8 گیگابایت رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه HDD بهره می‌برد و یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت این فهرست به حساب می‌آید.

نمایشگر IPS Anti-Glare LED-Backlit این دستگاه می‌تواند تصاویر را با وضوح 1080×1920 پیکسل و گرافیک‌های زیبای GTA V را با رنگ‌های دقیق به نمایش بگذارد. کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX Ti 1050 با رم اختصاصی 4 گیگابایت GDDR5 SDRAM هم کمک می‌کند تا پردازش گرافیک‌ها به بهترین شکل روی صفحه نمایش ظاهر شود.

از دیگر ویژگی‌های Dell Gaming G3 می‌توان به قابلیت‌های اتصال اترنت و وای فای اشاره کرد که ارتباط پایدار برای بازی‌های آنلاین را تضمین می‌کنند. پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5 هم از عهده اجرای هر کاری برمی‌آید. اگر گیمر هستید، حتما می‌دانید که گیم‌پلی بدون تاخیر چقدر اهمیت دارد. با این لپ تاپ Dell، هیچ نگرانی از بابت لگ و تاخیر نخواهید داشت.

کمپانی دل در این محصول خود از کیبورد با نور پس‌زمینه و بدنه‌ی آلومینیومی استفاده کرده و سخت‌افزارهای قدرتمند را درون یک فریم با کیفیت قرار داده است.

Razer Blade 15 Base – لپ تاپ مناسب بازی با بهترین نرخ نوسازی

بهترین لپ تاپ ها برای GTA V

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ Full HD با نرخ نوسازی 144 هرتز
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7–10750H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 256 گیگابایت SSD
  • نقاط قوت: عملکرد قدرتمند، کارت گرافیک بهینه‌، طراحی جمع‌وجور و سبک، زاویه‌ی نمایش خوب
  • نقاط ضعف: ماندگاری شارژ ضعیف، حافظه ذخیره‌سازی کم

Razer Blade 15 Base با پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 10750H، یک محصول قدرتمند با عملکرد عالی است که در قالب یک طراحی زیبا در اختیار شما قرار می‌گیرد. این دستگاه همچنین قابلیت حمل آسانی دارد.

پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1660 Ti سرعت بسیار بالایی را ارائه می‌کند و برای محبوب‌ترین بازی‌های امروزی مناسب است. به‌لطف این پردازنده، گرافیک‌ها با فریم‌ریت روان روی صفحه ظاهر می‌شوند.

ریزر در این لپ تاپ از فریم یکپارچه‌ی CNC آلومینیوم استفاده کرده که ضخامت آن به 0.78 اینچ می‌رسد و مقاومت باورنکردنی دارد. این ویژگی در کنار قابلیت حمل آسان باعث شده تا کاربر بتواند به‌راحتی لپ تاپ را همیشه همراه خود داشته باشد. صفحه نمایش 120 هرتزی Razer Blade 15 Base هم سرعت بسیار خوب و حاشیه‌های باریکی دارد و محتواهای مختلف را بدون تاخیر به‌ نمایش می‌گذارد.

مزیت دیگری که باعث شده نام Razer Blade 15 Base را در لیست بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی جی تی ای وی قرار دهیم، جایگاه خوب پورت‌ها است. چون به شما اجازه می‌دهد که تجهیزات جانبی را به‌راحتی وصل کنید و هیچ مشکلی از نظر محدود شدن آزادی عمل نداشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i5

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i7

MSI GE75 – بهترین قدرت برای بازی GTA V

بهترین لپ تاپ ها برای جی تی ای وی

  • صفحه نمایش: 17.3 اینچ Full HD، نرخ نوسازی 144 هرتز، سرعت پاسخ‌دهی 3 میلی‌ثانیه
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7–10750H
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 2060 با 6 گیگابایت رم اختصاصی
  • رم: 16 گیگابایت DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز
  • حافظه ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت NVMe SSD + یک ترابایت HDD 5400RPM
  • نقاط قوت: حاشیه‌های باریک، طراحی خوب، عملکرد عالی
  • نقاط ضعف: اسپیکر و وبکم متوسط

MSI GE75 یکی از قوی‌ترین لپ تاپ‌های بازار و از بهترین لپ تاپ ها برای GTA V است. ام اس آی در این دستگاه از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 10750H با تکنولوژی توربو بوست 2.0 استفاده کرده است که سرعت لود بالایی را ارائه می‌دهد؛‌ مخصوصا اگر بخواهید بین اپلیکیشن‌های مختلف جابه‌جا شوید و چند برنامه‌ را به‌صورت همزمان اجرا کنید.

این پردازنده قدرتمند در کنار رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس پردازشی 2666 مگاهرتز کامل‌تر می‌شود تا بتوانید احساسی لذت‌بخش از بازی‌ها را تجربه کنید. MSI GE75 از صفحه نمایش 144 هرتزی بهره می‌برد که فریم‌ریت‌ها را به‌صورت روان اجرا می‌کند. فرقی نمی‌کند که بخواهید از لپ تاپ برای بازی استفاده کنید یا تولید محتوا و پخش فیلم، چون در هر صورت، شاهد عملکرد فوق‌العاده این دستگاه در اجرای حجم کاری سنگین خواهید بود.

نمایشگر 17.3 اینچی GE75 می‌تواند هر محتوای کمتر از 1080 پیکسل را با سرعت بالا و بدون تاخیر اجرا کند. این صفحه نمایش به‌اندازه‌ی کافی بزرگ است تا بتوانید کارهای مختلف را با آن انجام دهید و از تجربه کار با آن لذت ببرید.

از دیگر ویژگی‌های خوب این لپ تاپ می‌توان به شارژدهی باتری 8 ساعته اشاره کرد. این ویژگی باعث شده تا MSI GE75 علاوه‌بر بازی، برای دانشجوها و کاربران حرفه‌ای نیز مناسب باشد. اگر می‌خواهید بدون نگرانی از بابت خالی شدن شارژ، در کلاس‌های درس از لپ تاپ استفاده کنید یا اینکه در مسیرهای رفت و آمد به کار کردن مشغول شوید، این لپ تاپ MSI به کمک شما می‌آید.

ASUS ROG Zephyrus Duo – رده بالاترین لپ تاپ برای جی تی ای وی

بهترین لپ تاپ برای بازی GTA V

  • صفحه نمایش: 16 اینچ Full HD با نمایشگر ثانویه 14 اینچ
  • پردازنده مرکزی: AMD Ryzen 9–5980HX
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت رم اختصاصی GDDR6
  • رم: 16 گیگابایت DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت PCIe NVMe M.2 SSD
  • نقاط قوت: نمایشگر 4K عالی، کیفیت ساخت بالا، عملکرد فوق‌العاده
  • نقاط ضعف: قیمت بالا، وبکم ندارد، وزن زیاد

ASUS ROG Zephyrus Duo یکی دیگر از بهترین لپ تاپ ها برای بازی GTA V است. این دستگاه فوق‌العاده قدرتمند است و از پردازنده مرکزی AMD Ryzen 9–5980HX، رم اورکلاک DDR4 و کارت گرافیک انویدیا RTX بهره می‌برد. چنین تنظیمات سخت‌افزاری به شما اجازه می‌دهند که هر بازی را در بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کنید. همچنین با این سیستم می‌توانید ویدیوهای 4K را در نرم‌افزار ادوبی پریمیر پرو به‌راحتی ویرایش کنید.

صفحه نمایش 14 اینچی RGB ScreenPad 2140 با رزولوشن 1440 پیکسل نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این لپ تاپ ایسوس است که تجربه گیمینگ بهینه‌ای را ارائه می‌کند. ASUS ROG Zephyrus Duo یک لپ تاپ زیبا با تکنولوژی گرافیکی جدید، صفحه نمایش لمسی ثانویه با قابلیت‌های ویرایش عکس و ویدیو است و یکی از برترین لپ تاپ های گیمینگ بازار به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

 

Alienware M15 – بهترین لپ تاپ گیمینگ Dell برای بازی Grand Theft Auto 5

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7–10750H
  • پردازنده گرافیکی: NVidia GeForce RTX 2080 Super با 8 گیگابایت رم اختصاصی GDDR6
  • رم: 32 گیگابایت DDR4
  • حافظه ذخیره‌سازی: 1 ترابایت SSD
  • نقاط قوت: طراحی عالی، عملکرد پرقدرت، ماندگاری شارژ خوب
  • نقاط ضعف: حاشیه‌های زیاد

Alienware M15 با پلتفرم بهینه‌سازی شده که عملکرد را در DOS و ویندوز 10 به حداکثر می‌رساند، یک دستگاه قدرتمند گیمینگ به حساب می‌آید. Alienware M15 یک دستگاه قابل حمل، قدرتمند و کاربردی است که با آلیاژ منیزیم، مس و فولاد ساخته شده است و طراحی رده بالایی دارد.

دل در این دستگاه از یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته استفاده کرده که حتی زیر بار پردازش سنگین هم با قدرت کار می‌کند و اجازه نمی‌دهد که دمای دستگاه از یک حدی بالاتر برود. لپ تاپ دل مدل Alienware M15 از کارت گرافیک انویدیا RTX 2080 Super با 8 گیگابایت رم GDDR6 و پردازنده نسل هشتم اینتل برخوردار شده و قدرت پردازشی لازم برای بازی Grand Theft Auto 5 را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این محصول از صفحه نمایش 90 هرتزی با وضوح بالا بهره می‌برد و از سیستم NVIDIA GSYNC پشتیبانی می‌کند. این قابلیت کمک می‌کند که فریم‌ریت‌ها در بازی‌های پرسرعت، به‌صورت روان‌تر اجرا شوند.

چطور بهترین لپ تاپ برای بازی GTA V را انتخاب کنیم؟

قبل از خرید بهترین لپ تاپ ها برای GTA V بد نیست به چند نکته مهم توجه کنید.

  • پردازنده: هرچقدر که سیستم پردازشی لپ تاپ شما قدرتمندتر باشد، بازی GTA V هم روان‌تر و با تاخیر کمتری اجرا می‌شود. بنابراین، اگر سرعت برای شما اهمیت بیشتری دارد، حتما به مشخصات پردازنده و سیستم پردازشی توجه داشته باشید.
  • رم: موتور گرافیکی بازی Grand Theft Auto V به رم بالایی نیاز دارد تا بتواند به‌صورت روان اجرا شود. پس اگر رم کافی نداشته باشید، هنگام اجرای این بازی با تاخیر یا حتی از کار افتادن بازی مواجه می‌شوید. این موضوع به‌خاطر این است که بازی جی تی ای وی احتمالا فشار زیادی بر منابع سیستمی وارد می‌کند.
  • حافظه: اگر می‌خواهید لپ تاپ‌تان به‌درستی کار کند، باید مطمئن شوید که حافظه کافی در اختیار دارید. بازی‌هایی مثل اتومبیل دزدی بزرگ 5 پردازش زیادی دارند و حافظه زیادی برای لود شدن اطلاعات از فایل‌های ذخیره‌ شده یا سایر قسمت‌ها می‌خواهند.
  • صفحه نمایش: برای تجربه بهتر بازی GTA V باید به صفحه نمایش لپ تاپ نیز توجه کنید. رندرینگ گرافیک یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان اجرای یک بازی ویدیویی روی کامپیوتر یا لپ تاپ است؛ چون مشخص می‌کند که یک بازی تا چه‌اندازه واقع‌گرایانه روی صفحه ظاهر می‌شود. هرچقدر که توانایی صفحه نمایش بهتر باشد، حس غوطه‌ور شدن در بازی، به بهترین شکل به گیمر منتقل می‌شود.
  • ماندگاری شارژ: توانایی باتری در نگه‌داری شارژ و میزان شارژدهی نیز اهمیت زیادی در انتخاب بهترین لپ تاپ ها برای GTA V دارد. معمولا لپ تاپ‌های گیمینگ شارژدهی بالایی ندارند؛ چون سخت‌افزارهایی که در آنها استفاده می‌شود، باتری زیادی مصرف می‌کنند. علاوه‌براین، پردازش بازی‌ها هم به شارژ بیشتری نیاز دارد. پس قبل از انتخاب هرکدام از لپ تاپ‌های این راهنمای خرید، به نیاز باتری خود توجه کنید و میزان شارژدهی لپ تاپ دلخواه‌تان را در نظر بگیرید.

سوالات متداول

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی GTA V چیست؟

برای بازی جی تی ای وی به حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل کورای 5، سیستم عامل ویندوز 8، حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت و کارت گرافیک انویدیا GTX 660 با 2 گیگابایت رم اختصاصی نیاز دارید.

بهترین لپ تاپ برای جی تی ای وی کدام  است؟

اگر می‌خواهید رده‌ بالاترین لپ تاپ را داشته باشید، ما ASUS ROG Strix Scar 15 را به شما پیشنهاد می‌کنیم که از صفحه نمایش 4K برخوردار شده و سیستم پردازشی قدرتمندی دارد. اما اگر به‌دنبال گزینه‌ای ارزان‌تر هستید، MSI GL65  هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ ها برای GTA V چیست؟ آیا این لپ تاپ‌ها می‌توانند به اندازه قوی ترین لپ تاپ‌های بازار کارآمد باشند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر