;
coinex

تاریخ معرفی ایسوس زنفون 11 اولترا (Asus Zenfone 11 Ultra) اعلام شد

تاریخ معرفی ایسوس زنفون 11 اولترا اعلام شد. این گوشی رده بالا در کنگره جهانی موبایل پیش رو معرفی نشده و در عوض در یک روداد اختصاصی و ویژه رونمایی خواهد شد.

ایسوس به طور رسمی از تاریخ عرضه گوشی هوشمند بعدی خود پرده برداشت. این محصول در بازار با نام ایسوس Zenfone 11 Ultra شناخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی ایسوس زنفون 11 اولترا

برخلاف تصور همه، گوشی جدید ایسوس در کنگره جهانی موبایل (MWC) که در اواخر این ماه برگزار می‌شود، رونمایی نخواهد شد. در عوض، در یک رویداد اختصاصی در تاریخ 14 مارس معرفی خواهد شد. این رویداد از ساعت 8 شب به وقت GMT+8 آغاز شده و در کانال رسمی یوتیوب این شرکت به صورت زنده پخش خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید از ماه دسامبر پخش شایعات و افشاگری‌ها درباره مشخصات ایسوس Zenfone 11 اولترا شروع شده است. هفته گذشته نیز رندرهای گوشی لو رفت که طراحی و رنگ‌بندی آن را فاش کرد.

تاریخ معرفی ایسوس زنفون 11 اولترا

طبق تصاویر لو رفته، ظاهر این دستگاه مشابه سری راگ فون 8 خواهد بود. این گوشی در پنج رنگ مشکی، آبی آسمانی، خاکستری، سبز و کرم به بازار عرضه خواهد شد.

ایسوس تاکنون فقط قسمت جلویی زنفون 11 اولترا را به نمایش گذاشته است. رندرهای تبلیغاتی این گوشی حاشیه‌های نازک اطراف صفحه نمایش مسطح و سوراخ پانچ مرکزی را تایید می‌کنند.

بر اساس اطلاعاتی که در اوایل ماه جاری منتشر شد، زنفون 11 Ultra دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود. این گوشی به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز خواهد شد.

سیستم دوربین سه‌گانه این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. در قسمت جلویی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی قرار خواهد گرفت.

از دیگر مشخصات احتمالی Asus Zenfone 11 Ultra می‌توان به قابلیت احراز هویت بیومتریک با حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، اندروید 14، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 65 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ معرفی ایسوس زنفون 11 اولترا و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر