;
coinex

آغاز واردات خودروهای آئودی ؛ چراغ اول را آئودی Q4 E-Tron روشن کرد

پس از بنز و BMW، واردات خودروهای آئودی هم آزاد شد. شرکت نادین خودرو، رسماً عهده‌دار واردات شده و به زودی آئودی Q4 E-Tron به عنوان اولین خودرو این شرکت وارد ایران می‌شود.

واردات مجصولات آئودی با آئودی Q4 E-Tron آغاز شد. کمپانی خودروسازی آلمانی «Audi» یکی دیگر از برندهای خوش‌نام و یکی از از غول‌های صنعت خودروسازی به حساب می‌آید. گسنره تولیدات این برند بسیار بالاست و از سدان‌های معمولی گرفته تا کراس‌اوورهای پرجذبه و سوپراسپورت‌های همه فن حریف، در سبد تولیداتش پیدا می‌شود.

این برند حالا در کنار مرسدس بنز و BMW، دیگر برند آلمانی مطرح است که وارد بازار خودرو ایران خواهد شد. با اعلام رسمی شرکت نادین خودرو، واردات خودروهای آئودی به ایران اغاز شده است.

لازم به ذکر است که خودرو فوق یک خودرو تماماً برقی است که از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند. این خودرو قرار است در کنار دیگر محصولات برقی وارداتی و خودروهای برقی ساخت داخل، روند برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل را گسترش دهند.

بیشتر بخوانید: شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به دیگر محصولات اسفند 1402 [+جزئیات]

واردات خودروهای آئودی به ایران آغاز شد

شرکت نادین خودرو به صورت رسمی اعلام کرد که فعالیت خود را با واردات محصولات آئودی آغاز کرده است. آئودی Q4 E-Tron اولین محصول وارداتی نادین خودرو است و یک محصول برقی به حساب می آید.

این خودرو در کارخانه FAW تولید می شود و در بازار ایران به سه تیپ عرضه می‌شود. آئودی Q4 E-Tron را می‌توان با نسخه‌های ۵۶۰ کیلومتری و ۶۰۵ کیلومتری در بازار ایران سفارش داد.

همچنین این کراس‌اوور برقی آئودی در تیپ‌های مختلف به ترتیب ۲۰۴ و ۳۱۳ اسب‌بخار را با گشتاور ۳۱۰ و ۴۷۲ نیوتن‌متر تولید می‌کند.

واردات خودروهای آئودی به ایران آغاز شد

ظرفیت باتری‌های این خودروی برقی ۸۴ کیلووات ساعت است و می‌توان در کمتر از ۴۰ دقیقه ظرفیت باتری‌های Q4 E-Tron را به محدوده ۸۰ درصد رساند.

نادین خودرو هنوز جزئیات قیمت و عرضه این محصول برقی آئودی را اعلام نکرده است. اما گفته می‌شود که هفته آینده آئودی Q4 E-Tron به صورت رسمی توسط نادین خودرو رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر خود را درخصوص آغاز واردات خودروهای آئودی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر