;
coinex

چگونگی دریافت وام عید تا عید 20 میلیون تومانی

معاون اتاق اصناف گفت: امسال برای اولین بار مردم می‌توانند با دریافت وام عید تا عید 20 میلیون تومانی مایحتاج خود را از فروشگاه‌های بهاره و منتخب تهیه کنند. به نقل از ایرنا؛ محمد حسین قمصری مدیر کل خدمات کسب‌وکار‌ وزارت صمت، معدن و تجارت در جریان بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه‌ رسانه‌های ایران گفت: امسال برای نخستین بار اعتبار 20 میلیونی خرید در کنار برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اضافه شده و مردم می‌توانند فقط با اعتبارسنجی این اعتبار دریافت و خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اعطای وام به مشتریان طرح جایگزینی پژو پارس ؛ 100 میلیون با نرخ سود صفر درصد

دریافت وام عید تا عید 20 میلیون تومانی

قمصری در خصوص دریافت وام عید تا عید 20 میلیون تومانی گفت: مسال برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره یک متولی واحد انتخاب شد تا بتوان تعداد نمایشگاه‌هایی که در سطح کشور می‌تواند برگزار کرد را به دو برابر افزایش دهد.

خوشبختانه امسال استقبال برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره خیلی خوب بوده که بیش از 2.5 برابر سال گذشته افزایش یافته است. بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزیر صمت، اتاق اصناف سراسر کشور مسئولیت برگزاری نمایشگاه‌های بهاره را بر عهده دارند.

وی افزود: یکی از مهم ترین مسائلی که در نمایشگاه‌های بهاره امسال مد نظر قرار دارد، توزیع کالاهای اساسی است؛ بعلاوه اینکه طرح‌های دیگری مثل طرح عید تا عید یا همان اعطای اعتبار 20 میلیون تومانی برای مردم و همچنین واحد‌های صنفی در نظر گرفته شده که اجرایی می‌شود

معاون اتاق اصناف، علی محمودیان نیز درباره‌ی برگزارش نمایشگاه‌های بهاره بیان داشت: طرح عید تا عید، امسال برای ساماندهی بازار شب عید در وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شد که شامل چند بخش از جمله برگزاری نمایشگاه‌های بهاره است.

محمودیان گفت: امسال برای نخستین بار اعتبار 20 میلیون تومانی خرید به طرح عید تا عید اضافه شده تا مردم می‌توانند با اعتبارسنجی که بانک‌ها انجام می‌دهند و پس از دریافت اعتبار، از فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و نمایشگاه‌های بهار که در این طرح هستند به صورت اعتباری خرید کنند.

شعار این طرح این است که مردم اسفند خرید و اردیبهشت سال 1403 آن را بازپرداخت کنند. دریافت این اعتبار به ضمانت بانکی و سفته و چک نیازی ندارد و فقط با اعتبارسنجی انجام می‌شود؛ فهرست مغازه‌های که می‌خواهند به طرح بپیوندد و چه فروشگاه‌هایی که در این طرح هستند، در وبگاه اعطای اعتبار وجود دارد.

اعطای این اعتبار بر مبنای موجودی حساب و معدل حساب نیست و اگر فرد دارای چک برگشتی و یا وام معوقه نباشد، می‌تواند این اعتبار را از بانک تجارت دریافت کند، البته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران 150 میلیون تومان اعتبار را به افراد می‌دهد که می‌توانند با آن خرید کنند.

برای توضیح این طرح باید بگوییم، که طرح عید تا عید قرار است در روزهای انتهایی سال و ماه رمضان با هدف کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار اجرایی خوهد شد. این طرح در قالب سه بخش برگزاری نمایشگاهف انتخاب فروشگاه‌های منتخب ثبت‌نام‌کننده و طرح اعتباری خرید انجام خواهد شد.

همچنین طبق توافقاتی که با بانک‌ها صورت گرفته، قرار است، اعتبار خرید حداقل دوماهه و به مبلغ 20 میلیون تومان به خریداران بدون ضامن و چک، تعلق گیرد. متقاضیان اعم از عموم مردم و کارمندان می‌توانند با اعتبار سنجی از بانک‌های نسبت به دریافت این تسهیلات به بانک‌ها، موسسات اعتباری و شرکت‌های تجاری مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را درباره‌ی چگونگی دریافت وام عید تا عید 20 میلیون تومانی با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ، برای دریافت وام عید تا عید می‌بایست رتبه اعتباری A,B در اعتبار سنجی داشته باشی ، بنده کارمند هستم نه چک برگشتی دارم نه اقساط معوقه فقط بخاطر اینکه کسی که من ضامن ش شدم چند بار قسط معوقه داشته بخاطر همین رتبه اعتباری منو c زدن و مشمول دریافت این وام نمیشم ، یعنی اعتبار سنجی یه بهانه‌ای شده دست بانکها که اگر پارتی نداشته باشی اگر فامیل ریس شعبه یا دوستش نباشی پدرت در میارن بخاطر یه وام که سودش شده ۲۳ درصد فکر کن برا وام ۲۳درصدی باید التماس کرد به خدا خسته شدیم دیگه از این همه استرس و مشکلات ریز و درشت این زندگی ، والسلام

    پاسخ