;
coinex

وضعیت موبایل موسوی آمل پس از کلاهبرداری کوروش کمپانی، هشدار به مدیر باشگاه استقلال

با کلاهبرداری کوروش کمپانی، تیغ تیز اتهام حالا به سمت موبایل موسوی نشانه رفته است. شرکتی که با شرکت رقیبش، فروشنده آیفون 20 میلیونی بود. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

کوروش کمپانی و موبایل استقلال (موبایل موسوی) دو شرکتی بودند که وعده فروش آیفون 13 با قیمت 20 میلیون تومان را با حذف واسطه‌ها به مردم دادند. اگرچه هردو راهی مشابه را طی کردند، اما موبایل موسوی نتوانست از مهلکه فرار کند و فعلاً گرفتار شده است. شاید فرار مدیرعامل کوروش کمپانی و کلاهبرداری چندصد میلیاردی وی و دیگر عوامل این شرکت، طعم شیرینی برای آنها داشته باشد، اما قطعاً برای اسپانسر باشگاه استقلال مثل زهر مار تلخ است.

از روزهای گذشته که جنجال پلمپ و تخلیه دفتر کوروش کمپانی و فرار شبانه مالک کوروش کمپانی در کل فضای اینترنت وایرال شده است، شاید کمتر کسی به موبایل استقلال فکر کرده است. چندی پیش افراد بسیاری از این شرکت به اتهام عدم تحویل آیفون‌های 20 میلیون تومانی شکایت کرده‌ ولی تاکنون خبر دیگری از جزئیات آن وجود نداشت.

اکنون این شرکت واردکننده موبایل که توسط بسیاری از سلبریتی‌ها مانند بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان و غیره تبلیغ شده و حتی این افراد مشتری مجموعه موبایل موسوی هستند، نیز مورد اتهام کلاهبرداری است و حتی ویدئوهایی از هجوم خریداران آیفون 13 به دفتر این کمپانی در فضای مجازی وایرال شده است.

ضمناً رئیس انجمن واردکنندگان موبایل با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص جلوگیری از بروز اتفاقی مشابه با کوروش کمپانی از سمت موبایل موسوی، هشدار داد. تصویر نامه ذکر شده را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: شکایت از سلبریتی هایی که کوروش کمپانی را تبلیغ می کردند [عکس]

موبایل موسوی (استقلال) هم متهم به کلاهبردای است

پس ار کلاهبرداری پانزی کوروش کمپانی و فرار مالک آن به دبی، حالا موبایل استقلال به عنوان دیگر فروشنده آیفون 20 میلیونی مورد اتهام است. افراد بسیاری از خریداران آیفون به دفتر این شرکت هجوم برده‌اند که نشان از خشم خریداران در ماجرای کوروش کمپانی دارد.

انتشار این ویدئو منجر شد تا اتهامات علیه موبایل موسوی افزایش یابد. پیش‌تر این شرکت با کمک سلبریتی‌ها اقدام به فروش آیفون با قیمت پایین‌تر از خود شرکت اپل کرده بود. خریداران نیز با اعتماد به این سلبریتی‌ها، در صف خریداران آیفون 13 قرار گرفتند. در پایین ویدئویی از تبلیغ موبایل استقلال توسط سلبریتی‌ها را مشاهده می‌کنید:

سالار عقیلی، علی پروین، علیرضا بیرانوند، نیوشا ضیغمی، فریبا نادری، لیندا کیانی، نفیسه روشن، حمید صفت، خداداد عزیزی، علیرضا فغانی، میلاد سرلک، مهرداد محمدی، پژمان بازغی، دانیال اسماعیلی فر، سعید مهری، حمید لولایی، حدیث فولادوند، کمند امیر سلیمانی، سپند امیر سلیمانی، امیر مقاره، ارسلان قاسمی، فریبا کوثری، مجید نامجو مطلق و حمید درخشان».

اسامی بالا، اسامی چهره‌های سرشناسی است که به تبلیغ موبایل موسوی پرداخته‌اند و شماری از آنها نظیر علیرضا بیرانوند مُبَلِغ کوروش کمپانی نیز بودند. موبایل‌فروشی در آمل که موبایل را مثل کوروش کمپانی به شدت ارزان‌تر از بازار می‌دهد و از قضا اسپانسر باشگاه استقلال نیز هست.

هشدار رئیس انجمن وارد کنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی به مدیرعامل باشگاه استقلال

مهدی اسدی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل با ارسال نامه‌ای به علی احمدی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص امکان کلاهبرداری موبایل موسوی و خدشه‌دار شدن نام و اعتبار این باشگاه مردمی، درخصوص پرونده کلاهبداری کوروش کمپانی هشدار داد.

موبایل موسوی (استقلال) هم متهم به کلاهبردای است

وی همچنین به مدیرعامل باشگاه استقلال پیشنهاد داد که در برای جلوگیری از موارد مشابه کوروش کمپانی، قبل از عقد قرارداد با شرکت‌های دیگر در حوزه موبایل و تجهیزات موبایل و تبلت، از این انجمن استعلام بگیرند.

موبایل موسوی (استقلال) هم متهم به کلاهبردای است

شکایت مال‌باختگان کوروش از سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده این شرکت

امروز 30 بهمن 1403 مال باختگان کوروش کمپانی از سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده این شرکت شکایت کردند. تصویر برگه شکواییه این افراد در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است که مشخص می‌کند سلبریتی‌های مدنظر مورد اتهام هستند.

موبایل موسوی (استقلال) هم متهم به کلاهبردای است
بیشتر بخوانید:

حال باید دید که آینده موبایل استقلال چه می‌شود. آیا این فروشنده موبایل نیز مانند رقیب خود کوروش کمپانی از کشور خواهد رفت؟ فعلاً واکنش خاصی از مدیر و مالک این فروشگاه مشاهده نشده است. پس بهتر است منتظر اخبار بعدی باشید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مراجع قضایی نباید ب خود این اجازه را بدهند ک این اتفاق بار دیگر تکرار شود و موبایل موسوی هم فرار کند و کاملا باید مراقب اینگونه شرکت ها باشند

    پاسخ