coinex
راهنمای خرید تکراتو

ممنوعیت ورود آیفون عامل اصلی کلاهبرداری شرکت‌هایی مثل کوروش کمپانی است

نماینده مجلس با انتشار ویدئویی نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد و ممنوعیت ورود آیفون را عامل اصلی کلاهبرداری شرکت‌هایی مثل کوروش کمپانی اعلام کرد.

رشیدی کوچی نماینده مجلس ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و راجع اتفاقات اخیر صحبت کرد. او همچنین ممنوعیت ورود آیفون عامل اصلی کلاهبرداری شرکت‌هایی مثل کوروش کمپانی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش سلبریتی‌ ها به کلاهبرداری کوروش کمپانی

رشیدی کوچی گفت: «مقصر اصلی کلاهبرداری کوروش کمپانی کسانی هستند که واردات آیفون را به بهانه‌های واهی ممنوع کردند.»

او همچنین به سلیبریتی‌ها نیز انتقاد کرد و گفت: «آیا مقصر جوانی است که از علاقه مردم به گوشی‌های آیفون سوء‌استفاده کرده و از فرصت پیش‌آمده برای پیش‌فروش ۲۰۰ هزار گوشی به قیمت ۲۵ میلیون تومان سود کرده و پول را برداشته و فرار کرده؟ یا افراد مشهوری که بدون اطلاع از پشت پرده ماجرا رفتند و برای این کمپانی تبلیغ کردند و امروز انگشت اتهام به سمت آنهاست؟»

نماینده مجلس در ادامه گفت: «به‌نظر من مقصر اصلی آنهایی هستند که چند وقت قبل تصمیم گرفتند واردات آیفون را به بهانه‌های واهی به کشور ممنوع اعلام کنند. بدون اینکه توجه کنند چه زندگی‌هایی دارد نابود می‌شود و چه علاقه‌مندی‌هایی که تبدیل به تنفر می‌شود.»

او در پایان خاطر نشان کرد: «مقصر اصلی دولت‌هایی هستند که با تصمیمات اشتباه خودشان زمینه‌ساز بروز فساد می‌شوند. این گوشه کوچکی از فساد بزرگی است که پشت پرده ممنوعیت واردات آیفون نهفته است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ممنوعیت ورود آیفون عامل چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر