;
coinex

آپدیت One UI 6.1 چه زمانی برای دستگاه‌های واجد شرایط منتشر خواهد شد؟

سامسونگ از رابط کاربری One UI 6.1 با قابلیت‌های متفاوت و هیجان‌انگیزش در سری گلکسی اس 24 رونمایی کرد. اگر درباره تاریخ انتشار آپدیت One UI 6.1 در دیگر دستگاه‌های سامسونگ کنجکاو هستید، در این مطلب همراه ما باشید.

همان‌طور که می‌دانید رابط کاربری One UI 6.1 همراه با سری Galaxy S24 رسما معرفی شد. برخلاف به‌روزرسانی‌های قبلی، این آپدیت از تغییرات بزرگ و ویژگی‌های جدید بسیاری برخوردار است. این ویژگی‌ها عمدتا توسط هوش مصنوعی پیشرفته سامسونگ پشتیبانی می‌شوند و به همین دلیل است که One UI 6.1 بسیار خاص به نظر می‌رسد.

با این حال اگر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را نادیده بگیریم، One UI 6.1 تا حدودی ناقص است. البته یک سری ویژگی‌های جالب خارج از حیطه هوش مصنوعی نیز وجود دارد (مانند پشتیبانی از تصویر پس زمینه در حالت Always On Display)، اما همه آنها از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزار به دستگاه‌های قدیمی‌تر راه پیدا نخواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان انتشار آپدیت One UI 6.1

تا به امروز اطلاعات زیادی درباره تاریخ انتشار و دستگاه‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 6.1 منتشر نشده است. در واقع، به جز پرچمداران 2023 سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 23، گلکسی S23 FE، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی تب اس 9، هنوز مشخص نیست که چه دستگاه‌های دیگری این به‌روزرسانی نرم افزاری سامسونگ را دریافت خواهند کرد.

آپدیت One UI 6.1

علاوه بر این، هنوز مشخص نشده که کدام یک از ویژگی‌های جدید در دستگاه‌های واجد شرایط فعال خواهد شد. با این حال خوشبختانه امروز درباره تاریخ انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 اطلاعاتی منتشر شده و کمی از ابهام مسئله را برطرف کرده است.

از 24 فوریه، سامسونگ اعلام کرده که گوشی‌های پرچمدار سال 2023 از ماه مارس دریافت به‌روزرسانی را آغاز خواهند کرد. الان با توجه به تاخیر این شرکت در انتشار اولین آپدیت نرم افزاری سری گلکسی اس 24، می‌توان فرض را بر این گذاشت که عرضه رابط کاربری جدید برای پرچمداران در برخی از بازارها تا ماه آوریل یا حتی می به طول بیانجامد.

نمی‌توان به طور قطع گفت که چه مدت طول می‌کشد تا این آپدیت در دستگاه‌های دیگر عرضه شود. با این حال، همه می‌دانیم که سامسونگ در انتشار آپدیت‌های کوچک One UI که با به‌روزرسانی اندروید همراه نیستند، سرعت خوبی دارد.

تنها چیزی که کاملا آشکار است این است که به‌روزرسانی One UI 6.1 در شش ماه اول سال 2024 به همه گوشی‌ها و تبلت‌های واجد شرایط خواهد رسید. متاسفانه این اطلاعات آن‌طور که باید دقیق نیستند، اما در حال حاضر تمام اطلاعاتی که در دست است به همین مقدار خلاصه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره زمان انتشار آپدیت One UI 6.1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر