;
coinex

گلکسی زد فولد 6 احتمالا باریک‌ترین گوشی تاشو تاریخ سامسونگ است

بنابر شایعات منتشر شده، گلکسی زد فولد 6 احتمالا باریک‌ترین گوشی تاشو تاریخ سامسونگ باشد و از نسل پیشین یعنی گلکسی زد فولد 5 نازک‌تر خواهد بود.

یکی از گزارش‌های اولیه در مورد گوشی معرفی‌نشده Galaxy Z Fold 6 سامسونگ اشاره کرد که گوشی تاشوی آینده می‌تواند باریک‌تر از Galaxy Z Fold 5 باشد. این گزارش که در ژانویه منتشر شد، مشخص نکرد که Z Fold 6 چقدر نازک خواهد بود، اما شایعات جدید می‌گویند مدل آینده چند میلی‌متر نسبت به نسل قبل نازک‌تر خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی زد فولد 6

گلکسی زد فولد 5 در ضخیم‌ترین حالت خود، نمایه 13.4 میلی‌متری در حالت تا شدن دارد. این یکی از ضخیم‌ترین گوشی‌های تاشو است که در سال 2023 عرضه شد، اما همچنین باریک‌ترین گوشی سامسونگ تا به امروز است، حتی در کنار مدل‌های تاشو Flip.

طبق گزارش‌ها، برای سال 2024، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 را حتی بیشتر باریک می‌کند و در حالت بسته، فقط 11 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. یکی از کاربران ایکس با آیدی @RjeyTech یک رندر ماکت ارائه کرد تا نشان دهد که Galaxy Z Fold 6 چقدر می‌تواند باریکتر از Z Fold 5 فعلی باشد.

رندر بالا گوشی واقعی Galaxy Z Fold 6 را در بخش لولا نشان نمی‌دهد. در عوض، از گلکسی زد فولد 5 بهره برده شده که ضخامت آن به 11 میلی‌متر کاهش یافته است.

آیا سامسونگ از تیتانیوم برای گلکسی زد فولد 6 استفاده خواهد کرد؟

هنوز خیلی زود است که از چیزی مطمئن شویم، اما وسوسه انگیز است که حدس بزنیم که گوشی تاشو رده بالا برای سال 2024 ممکن است از قاب تیتانیومی مشابه گلکسی اس 24 اولترا استفاده کند.

در تئوری، این می‌تواند به Galaxy Z Fold 6 اجازه دهد تا بدون از دست دادن یکپارچگی ساختاری، نازک تر از مدل قبلی خود شود. گلکسی اس 24 اولترا نیز کمی باریکتر از اس 23 اولترا است و به جای 8.9 میلی متر، 8.6 میلی متر اندازه دارد.

سامسونگ احتمالاً گلکسی زد فولد 6 را در اواخر تابستان و در کنار گلکسی زد فلیپ 6 معرفی خواهد کرد. شایعات دیگر می‌گویند که این شرکت در سال جاری دومین مدل فولد را عرضه خواهد کرد.

نکته‌ای که باید بگوییم این است که مدل ارزان‌تر Galaxy Z Fold 6 که شایعه شده بود، می‌تواند با صرف نظر از ویژگی‌هایی مانند قاب تیتانیومی و با جایگزینی دوربین زیر پنل با یک سنسور سلفی استاندارد، قیمت پایین‌تری داشته باشد. همچنین می‌تواند پشتیبانی از قلم را به نفع برچسب قیمتی پایین تر نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی زد فولد 6 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر