;
coinex

گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی جدیدی دریافت می‌کند

به تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ عرضه شده است. به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی چیزی جز بهبود مسائل امنیتی ارائه نمی‌دهد.

با گذشت بیش از چهار سال از عرضه، گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ این هفته به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دریافت کرد. همانطور که برای گوشی‌هایی که مدت‌ها در دسترس بوده‌اند انتظار می‌رود، این به‌روزرسانی چیزی بیش از پیشرفت‌های امنیتی به همراه ندارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان [بهمن 1402]

به‌روزرسانی جدیدی برای گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ ارائه شد

جدیدترین به‌روزرسانی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ با نسخه ثابت‌افزار N770FXXS9HXA3 ارائه می‌شود و در برخی از بازارهای اروپایی و آسیایی موجود است. به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی در اروپا به جای مدل آنلاک شده، انواع اپراتورها را هدف قرار می‌دهد، اگرچه مدل آنلاک شده نیز در نهایت باید این آپدیت را دریافت کند.

وصله امنیتی فوریه 2024 که در این به‌روزرسانی گنجانده شده است، در مجموع 72 اصلاح امنیتی را به همراه دارد. 61 مورد اصلاحات از طرف گوگل ارائه شده و برای سیستم عامل اصلی اندروید اعمال می‌شوند، در حالی که 11 اصلاح فقط برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی قابل اجرا هستند.

سه مورد از این اصلاحات در آخرین وصله امنیتی برای شرایط بحرانی و بقیه به‌عنوان پرخطر مشخص شده ‌اند. برای دستگاه‌های گلکسی، هفت مورد اصلاح آسیب‌پذیری پرخطر و چهار مورد اصلاح آسیب‌پذیری با خطر متوسط، ارائه شده است.

اگر صاحب یک گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ هستید، می‌توانید انتظار داشته باشید که یک سال دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت کنید، اگرچه ممکن است تعداد دفعات انتشار آن‌ها کاهش یابد. برای دانلود به‌روزرسانی فوریه، می‌توانید از گزینه دانلود و نصب در منوی تنظیمات/ به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد رویکرد پشتیبانی‌های طولانی مدت از گوشی‌های هوشمند چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر