;
coinex

آنر مجیک 6 پرو با دوربین پریسکوپ 180 مگاپیکسلی در MWC 2024 معرفی شد

طبق اخبار کنگره جهانی موبایل 2024، آنر مجیک 6 پرو با اولین دوربین پریسکوپ 180 مگاپیکسلی صنعت موبایل در سطح جهانی معرفی شد.

برند آنر در کنار عرضه مجیک V2 RSR، آنر مجیک 6 پرو را نیز در سطح جهانی معرفی کرد. آنر مجیک6 پرو اولین گوشی هوشمند در جهان است که از دوربین پریسکوپ 180 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند که ماه گذشته در چین عرضه شد، نسخه جهانی آن نیز با همان مشخصات عرضه می‌شود. آنر مجیک6 پرو یک پرچمدار ارائه شده با انبوهی از مشخصات ممتاز است.

بیشتر بخوانید: گوشی پورشه دیزاین V2 RSR آنر با بیشترین لوازم جانبی عرضه می‌شود

آنر مجیک 6 پرو در سطح بین‌المللی معرفی شد

اگر بخواهیم از طراحی شروع کنیم، آنر مجیک6 پرو دارای یک قاب تختt یک ماژول دوربین دایره‌ای و حسگر اثر انگشت بر روی صفحه است. همچنین دارای گواهی IP68 بوده که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. این صفحه نمایش مجهز به محافظ نانو کریستال بوده که ادعا می‌شود تا 10 برابر در مقابل سقوط مقاوم است.

آنر مجیک6 پرو دارای صفحه نمایش 6.80 اینچی AMOLED خمیده با یک بریدگی بیضی شکل کوچک برای دوربین جلو است. آنر این بریدگی را کپسول جادویی می‌نامد و عملکردی شبیه جزیره دینامیک اپل دارد. صفحه نمایش این گوشی رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای گواهینامه دالبی ویژن و HDR ویژن بوده و از نورپردازی PWM با فرکانس بالا 4320 هرتز، نوردهی پویا، نمایشگر روز و شبی و غیره بهره می‌برد.

در بخش عکاسی، آنر مجیک6 پرو دارای یک سیستم دوربین سه گانه درجه یک است. این تنظیمات شامل یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی با میدان دید 122 درجه است. یک سنسور 50 مگاپیکسلی اولترا اچ‌دی اولیه 1/1.3 اینچی با دیافراگم خود تنظیمی از f/1.4 تا f/2.0 وجود دارد و از OIS نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت، این تلفن دارای یک لنز پریسکوپ بزرگ 1/1.49 اینچی 180 مگاپیکسلی است که آن را برای اولین بار در بازارهای جهانی مشاهده می‌کنیم. دارای دیافراگم f/2.6، پشتیبانی از OIS، زوم اپتیکال 2.5 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر است. همچنین ویژگی‌های مختلفی مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که باید برای علاقه‌مندان به عکاسی جذاب باشد.

از نظر عملکرد، آنر مجیک6 پرو به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است. یک تراشه بهبود عملکرد C1 + RF برای اتصال بهتر و یک تراشه امنیتی گسسته آنر S1 برای محافظت از حریم خصوصی وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. انرژی خود را از یک واحد باتری سیلیکونی کربنی 5600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 وات و شارژ بی سیم 66 واتی تامین می‌کند. مجیک6 پرو با سیستم عامل MagicOS 8.0 عرضه می‌شود.

آنر مجیک6 پرو در رنگ‌های سفید گلاسیر، آبی دریاچه‌ای، سبز اِپی، بنفش ابری و مشکی ارائه می‌شود. قیمت این گوشی که 1299 یورو است پیش فروش آن از امروز آغاز و از اول ماه مارس عرضه خواهد شد. مجیک6 پرو RSR نیز ماه آینده با همکاری پورشه دیزاین معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات و قیمت این پرچمدار آنر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر