coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات آیکو Z9 و آیکو Z9x پیش از عرضه رسمی فاش شدند

قرار است که به زودی برند آیکو از سری گوشی‌های جدید خود در کشورهای چین و هند رونمایی کند. حال، افشاگری پیش از عرضه رسمی از مشخصات آیکو Z9 و آیکو Z9x پرده برداشته است.

همان‌طور که می‌دانید برند آیکو در حال آماده شدن برای معرفی گوشی‌های سری iQOO Z9 در بازار هند است. اما اکنون پیش از عرضه رسمی، مشخصات مدل‌های iQOO Z9 و iQOO Z9x به بیرون درز پیدا کرده است. این دو دستگاه‌ احتمالا در انحصار بازار داخلی این برند یعنی چین خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو Z9 و آیکو Z9x

بر اساس گزارشی که اخیرا از سوی افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station، در رسانه اجتماعی Weibo (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) منتشر شده، گوشی آیکو Z9 با مشخصات متفاوتی نسبت به نسخه هندی، وارد بازار چین خواهد شد. محض یادآوری، نسخه هندی این گوشی به تراشه دایمنسیتی 7200 مدیاتک مجهز شده در حالی که گفته می‌شود نسخه چینی آن با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام عرضه خواهد شد.

مشخصات آیکو Z9
مشخصات سری آیکو زد 9

طبق ادعای این افشاگر، آیکو زد 9 دارای یک صفحه نمایش تخت 6.8 اینچی اولد با وضوح 2800 در 1260 پیکسل (فول‌اچ‌دی پلاس) خواهد بود. از سوی دیگر، DCS معتقد است که مدل دیگر این سری یعنی آیکو زد 9 ایکس به پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام و یک پنل LCD با وضوح فول‎‌اچ‌دی مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد که منبع انرژی هر دو دستگاه نیز یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع خواهد بود.

اگر این مطلب درست باشد، به معنای بزرگ‌تر بودن باتری نسخه چینی در مقایسه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسخه هندی آیکو Z9 5G است. این منبع اطلاعاتی در ادامه اظهار داشته که سری iQOO Z9 به احتمال زیاد پیش از عرضه در هند، در چین معرفی خواهند شد. به عبارت دیگر، سری آیکو Z9 پیش از 12 مارس در چین رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات آیکو Z9 و آیکو Z9x چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر