;
coinex

رندرهای گلکسی زد فولد 6 منتشر شد؛ طراحی جعبه‌ای با لبه‌های صاف و تیز!

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Onleaks، با انتشار رندرهای گلکسی زد فولد 6 از طراحی گوشی تاشو جدید سامسونگ و تغییرات بزرگ و کوچک آن نسبت به نسل قبلی پرده برداشت.

بالاخره اولین تصاویر Samsung Galaxy Z Fold 6 منتشر شد. این رندرها توسط یکی از افشاگران مشهور دنیای تکنولوژی یعنی Onleaks به اشتراک گذاشته شده و طراحی نسل ششم گوشی‌های تاشو سامسونگ را به تصویر کشیده است.

انتظار می‌رود که این گوشی تاشو در نیمه دوم سال جاری در جریان رویداد معرفی گلکسی (Galaxy Unpacked) که معمولا در ماه آگوست برگزار می‌شود، رونمایی شود. با توجه به تصاویر فاش شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال بازطراحی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود به سبک کتابی و جعبه‌ای است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای گلکسی زد فولد 6

گوشی‌های گلکسی زد فولد سامسونگ همیشه قاب باریکی داشته‌اند، اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد که در نسل جدید گوشی‌های تاشو خود این مسئله را تغییر دهد. همان‌طور که در رندرهای زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی زد فولد 6 از طراحی جعبه‌ای و قاب ضخیم برخوردار خواهد بود.

رندرهای گلکسی زد فولد 6
Galaxy Z Fold 6 Renders

از نظر ابعاد، گفته می‌شود که اندازه آن برابر ۱۵۳.۵ در ۱۳۲.۵ در ۶.۱ میلی‌متر خواهد بود که در مقایسه با گلکسی زد فولد ۵، 1.4 میلی‌متر کوتاه‌تر و 2.6 میلی‌متر پهن‌تر است. در واقع این گوشی تاشو سامسونگ بیشتر به گوشی پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا شباهت دارد تا تاشوهای قبلی.

طبق آنچه که در تصویر دیده می‌شود، در لبه کناری سمت راست این گوشی دکمه‌های تنظیم صدا به همراه دکمه پاور که اسکنر اثر انگشت در آن تعبیه شده، قرار خواهند گرفت. در لبه سمت چپ درگاه سیم‌کارت، در لبه بالایی سه میکروفون و یک بلندگو و در لبه پایینی نیز یک پورت USB تایپ C، یک میکروفون و یک بلندگو دیگر دیده می‌شود. در پنل پشتی هم یک ماژول دوربین برجسته کپسول مانند با سه سنسور مجزا که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند در کنار یک فلاش LED وجود خواهد داشت.

رندرهای گلکسی زد فولد 6

همچنین گفته می‌شود که گلکسی Z Fold 6 دارای یک صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی و یک صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی با سوراخ پانچ مرکزی خواهد بود. قابل ذکر است که در رندرهای Galaxy Z Fold 6 هیچ شکاف یا پایه‌ای برای قرارگیری قلم اس (S-Pen) به چشم نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای گلکسی زد فولد 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر