;
coinex

متا: اپلیکیشن واتساپ به زودی در این گوشی‌ها غیر فعال می‌شود

طبق بیانیه جدید متا، به روزرسانی جدید اپلیکیشن واتساپ که در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) منتشر می‌شود، از گوشی های قدیمی اندرویدی پشتیبانی نمی‌کند.

متا بیانیه‌ی جدیدی صادر کرده که مشخص می‌کند به زودی دسترسی دستگاه های قدیمی اندرویدی به اپلیکیشن واتساپ قطع خواهد شد. در این صورت اگر گوشی شما به نسخه های قدیمی اندروید مجهز است باید بدانید که دیگر نمی‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: واتساپ در ماه آینده برنامه خود را برای پشتیبانی از چت‌های شخص ثالث اعلام می‌کند

در بیانیه‌ی واتساپ آمده که به روز رسانی جدید این برنامه فقط در دستگاه هایی که مجهز به اندروید 5 و بالاتر هستند اجرا خواهد شد. این به روزرسانی در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد. بنابراین اگر گوشی شما قدیمی است باید با این برنامه خداحافظی کنید.

همینطور اعلام شده که در این به روزرسانی قابلیت جدیدی اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهد بدون خروج از این برنامه با سایر پلتفرم ها ارتباط برقرار کنند. پیش تر اتحادیه اروپا به متا هشداز داده بود که باید برنامه های خود را با سایر پلتفرم ها همگام کند. اکنون مشخص شده که این قابلیت از تاریخ آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرایی خواهد شد.

به هر حال کاربرانی که دستگاهشان به نسخه های قدیمی اندروید مجهز است، می‌توانند با مراجعه به تنظیمات از وضعیت انتشار به‌روزرسانی‌ها‌ی اندروید برای دستگاه خود آگاه شوند.اگر دستگاه شما قدیمی است برای استفاده از این برنامه هیچ راهی جز تهیه گوشی جدید تر ندارید. البته شما می‌توانید برنامه های دیگر مانند تلگرام یا سیگنال را جایگزین این برنامه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره‌ی اپلیکیشن واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر