;
coinex

پشتیبانی از اپ‌های تحت وب در iOS 17.4 ؛ اپل عقب نشست!

به نظر می‌رسد اتحادیه اروپا موفق شد اپل را منصرف کند. این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که به پشتیبانی از اپ‌های تحت وب در iOS 17.4 ادامه می‌دهد.

اتحادیه اروپا بالاخره موفق شد اپل را واراد به عقب نشینی بکند. این شرکت در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که همچنان به پشتیبانی از اپ‌های تحت وب در iOS 17.4 ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی اپل با نام آیفون SE 4 در سال 2025 عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد تلاش های اتحادیه اروپا ثمر بخش بوده است. اپل به طور رسمی اعلام کرده به پشتیبانی از برنامه های تحت وب در گوشی های آیفون ادامه خواهد داد. او حتی مشخص کرده این پشتیبانی در نسخه iOS 17.4 نیز همچنان پابرجا خواهد بود.

اپل همچنین اعلام کرده به درخواست توسعه دهندگان، امکان استفاده از اپلیکیشن‌های وب در iOS همچنان وجود خواهد داشت اما این اپ‌ها باید مانند گذشته به‌طور مستقیم با WebKit و معماری امنیتی آن ساخته شوند و تابع مدل امنیتی و حریم خصوصی اپ‌های بومی iOS باشند.

طی چند وقت اخیر قوانین جدید اتحادیه اروپا، شرکت های زیادی را وارادار به تغییر کرده این بار هم نوبت اپل بود تا تصمیمات جدیدی اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره‌ی  اپ‌های تحت وب چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر