;
coinex

مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی (32GS95UE-B) با نمایشگر اولد 4K معرفی شد

مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی با رزولوشن 4K رسما معرفی شد. این مدل جدید 32GS95UE-B نامیده می‌شود و با مشخصاتی که دارد پاسخگوی نیازهای هر گیمری خواهد بود.

ال‌جی از مانیتور UltraGear جدید خود با نام 32GS95UE-B رونمایی کرد. این مانیتور اولد برای گیمرهایی طراحی شده که خواهان عملکرد عالی و در عین حال تصویر واضح و روان هستند. این دستگاه با قیمت 1399 دلار فقط یک مانیتور بزرگ 31.5 اینچی نیست بلکه هوشمند و سریع است و با صفحه نمایش 4K خود هر آنچه که از یک دستگاه لوکس و باکیفیت انتظار دارید را برآورده می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی

مشخصات برجسته مانیتور 32GS95UE-B الجی فقط به وضوح بالا و عملکرد خوب خلاصه نمی‌شود، صفحه نمایش با کنتراست بالا مشخصه قابل توجه دیگری است که باعث می‌شود رنگ‌ها عمیق‌تر و زیباتر دیده شوند و زمان پاسخگویی آنی نیز تنها 0.03 میلی‌ثانیه است. تجهیز این دستگاه به فناوری HDR 400 هم به معنای دریافت رنگ‌های روشن و واقعی روی صفحه نمایش است.

مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی

این نمایشگر 10 بیتی، توانایی نمایش بیش از یک میلیارد رنگ را دارد و همه چیز از مناظر سرسبز گرفته تا صحنه‌های اکشن را با جزئیات فوق‌العاده نشان می‌دهد. به علاوه، با FreeSync و G-Sync، بازیکنان می‌توانند، بدون توجه به نوع کارت گرافیکی که استفاده می‌کنند، بدون لگ یا باگ‌های آزاردهنده از اجرای روان بازی‌ها لذت ببرند. گزینه‌های اتصال هم کاملا جامع هستند و شامل دو درگاه HDMI 2.1، یک پورت USB-B، دو درگاه USB-A و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری می‌شوند.

شایان ذکر است که تمرکز LG فقط بر روی صفحه نمایش نبوده است. این شرکت یک بلندگوی Pixel Sound را هم در نظر گرفته تا با ترکیب تصویر واضح با صدای باکیفیت یک تجربه بی‌نظیر را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

طراحی دستگاه نیز به گونه‌ای است که با تنظیم ارتفاع یا چرخاندن و کج کردن آن، بهترین و راحت‌ترین موقعیت را متناسب با شرایط خود ساخته و در بازی‌های طولانی مدت اصلا احساس خستگی نکنید.

مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی

مانیتور جدید الجی از اوایل آوریل سال جاری وارد بازار خواهد شد. UltraGear 32GS95UE-B با فناوری درجه یک اولد و ویژگی‌های مخصوص برای گیمرها، یک مانیتور بی‌نظیر برای گیمرهای حرفه‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مانیتور گیمینگ UltraGear ال جی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر