;
coinex

شکایت 128 میلیون دلاری از ایلان ماسک ؛ پاتک مدیران سابق توییتر به مالک ایکس

اولین اقدامی که ماسک پس از خرید توییتر انجام داد، اخراج بسیاری از مدیران ارشد این شرکت بود. اکنون، مدیران سابق ازجمله پاراگ آگراوال، مدیرعامل سابق، به همراه سه نفر دیگر از مدیران سابق، شکایت 128 میلیون دلاری از ایلان ماسک را مطرح کرده و ادعا می‌کنند که توییتر به آن‌ها بدهکار است.به گزارش وال استریت ژورنال، پاراگ آگراوال و همکارانش از ایلان ماسک شکایت کرده‌ و مدعی شده‌اند که شرکت توییتر تحت مالکیت جدید، تعهدات خود را نپرداخته و از پرداخت وجه معوق به آن‌ها سر باز زده است.

بیشتر بخوانید: آموزش دانلود از یوتیوب

شکایت مدیران سابق توییتر بر اساس توضیحات والتر آیزاکسون از کتاب زندگی‌نامه ایلان ماسک نیز به حوادث خرید توییتر اشاره دارد. در قسمتی از این کتاب آمده که ماسک به دلیل اینکه قصد داشت سهامی به مدیران سابقش ندهد و بتواند آنها را اخراج کند،  شتابزده عمل کرد و فرایند تکمیل قرارداد خرید توییتر را با سرعت بیشتری انجام داد. به این ترتیب او توانست از زیر بار پرداخت 200 میلیون دلار سهم به آنها فرار کند.

در این شکایت ذکر شده است که مدیران سابق معتقدند ایلان ماسک هزینه‌های خود را پرداخت نمی‌کند، به قوانین اهمیت نمی‌دهد و از ثروت و قدرتش برای مقابله با مخالفانش استفاده می‌کند.

این اختلافات مالی جدید نخستین باری نیست که اتفاق افتاده و پیش از این نیز کارمندان سابق توییتر از شرکت ایلان ماسک شکایت کرده‌اند. در فصل تابستان نیز یک شکایت ۵۰۰ میلیون دلاری به علت عدم پرداخت حقوق دوره بیکاری به کارمندان سابق اعلام شده بود.

اما اینکه مدیران سابق توییتر چه میزان غرامت خواسته‌اند نیز جالب است. آنطور که در گزارش‌ها آمده، آگراوال، سگال، گده و اجت به ترتیب خود را مستحق دریافت 57.4 میلیون دلار، 44.5 میلیون دلار، 20 میلیون دلار و 6.8 میلیون دلار می‌دانند.

باید منتظر ماند و دید که سرنوشت چه چیزی برای ماسک در آستین دارد و ماجرای این شکایت به کجا ختم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

لطفا نظرات خود را درباره‌ی شکایت 128 میلیون دلاری از ایلان ماسک که توسط مدیران سابق توییتر صورت گرفته با تکراتو در میان بگذارید و اخبار داغ تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر