;
coinex

گلکسی A55 اولین گوشی میان‌رده سامسونگ خواهد بود که به رم 12 گیگابایتی مجهز می‌شود

اخبار عجیبی منتشر شده که مشخص می‌کند گلکسی A55 به عنوان اولین گوشی میان‌رده سامسونگ خواهد بود که به رم 12 گیگابایتی مجهز می‌شود.

اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داده، چندین ورودی بنچمارک جدید برای گلکسی A55 در وب سایت GEEKBENCH نشان می‌دهند که گوشی میان‌رده سامسونگ می تواند یک نسخه با رم 12 گیگابایتی داشته باشد. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر این وجود داشت که سری A55 با قیمتی کمتر از گوشی‌های این سری عرضه خواهد شد؛ اکنون مجهز شدن به چنین قابلیتی برای کاربران بسیار خوشایند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: گلکسی A55 و A35 ممکن است ارزانتر از مدل‌های قبلی خود باشند

سامسونگ تا کنون رم 12 گیگابایتی را در انحصار گوشی‌های پرچمدار خود نگه داشته بود، این اولین باری است که یک گوشی میان رده به همچنین قابلیتی مجهز می‌شود. در واقع با این کار، A55 رم بیشتری نسبت به گلکسی اس 24 پایه خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ ترجیح داده رم بیشتری را در یک گوشی میان‌رده قرار دهد، اما به هر حال این به نفع کاربران است. از طرف دیگر 12 گیگ رم با Exynos 1480 که اولین تراشه میان‌رده سامسونگ با گرافیک AMD خواهد بود، به خوبی هماهنگ می‌شود.

به نظر می‌رسد رم 12 گیگابایتی به نرمی رابط کاربری کمک می‌کند، مشکلی که تاکنون پاشنه آشیل گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه سامسونگ بوده است.  نکته‌ی دیگری که با اضافه شدن این افزونه جدید رفع خواهد شد سرعت دستگاه است که با این اتفاق تا زمانی که به حد مجاز رسیده کند نمی‌شود. به علاوه رم 12 گیگابایتی وابستگی نرم افزار به حافظه مجازی RAM Plus را کاهش می‌دهد تا برنامه‌های پس زمینه سریع از بین نروند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت جدید گلکسی A55 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر