;
coinex

Galaxy Ring و تاشوهای جدید سامسونگ ممکن است در ماه جولای عرضه شوند

پس از مراسم رونمایی از پرچمداران، حالا نوبت Galaxy Ring و تاشوهای جدید سامسونگ است و احتمالا طی مراسمی در ماه جولای، به طور رسمی معرفی شوند.

سامسونگ پس از عرضه سری جدید گلکسی اس 24 خود در اوایل سال جاری، به طور غیرمنتظره ای از پوشیدنی جدید «حلقه گلکسی» خود رونمایی کرد و طبق گزارش جدید، ممکن است در ماه جولای وارد بازار شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


Galaxy Ring و تاشوهای جدید سامسونگ

ETNews گزارش می‌دهد که گلکسی رینگ در “نیمه دوم جولای” در رویداد Unpacked به طور کامل رونمایی خواهد شد. سامسونگ معمولاً از میزبانی رویدادهای Unpacked کامل برای یک دستگاه خودداری می‌کند، بنابراین به نظر می‌رسد که همین رویداد مرحله معرفی Galaxy Z Flip 6 و Fold 6 نیز باشد. سال گذشته، این رویداد در 26 جولای برگزار شد.

گذشته از تاریخ، این گزارش اشاره می‌کند که انتظار می‌رود Galaxy Ring بتواند عملکردهای معمولی ردیابی سلامت و خواب و همچنین برخی ردیابی خاص تر برای “جریان خون” و ECG را داشته باشد.

این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند که Galaxy Ring از «پرداخت‌های بی‌سیم» و همچنین «کنترل از راه دور سایر دستگاه‌ها» پشتیبانی می‌کند. این حلقه در هشت نوع سایز مختلف نیز در دسترس خواهد بود.

فراتر از آن، این گزارش به جزئیات کار اپل روی حلقه هوشمند نیز می‌پردازد، اما این تنها بر اساس پتنت‌ها است. در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در مورد اینکه اپل یک حلقه هوشمند را چه زمانی به بازار عرضه خواهد کرد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد Galaxy Ring و تاشوهای جدید سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر