;
coinex

تصاویر تبلیغاتی گلکسی F15 سامسونگ منتشر شد [+ مشخصات کلیدی]

تصاویر تبلیغاتی گلکسی F15 منتشر شد. در این پوسترهای رسمی به بیشتر مشخصات کلیدی و سال‌های پشتیبانی نرم افزاری شرکت سازنده اشاره شده است.

تصاویر تبلیغاتی گوشی گلکسی F15 سامسونگ به تازگی توسط شرکت سازنده منتشر شده و به دنبال آن برخی از مشخصات کلیدی و تاریخ عرضه آن مشخص شده است. گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی F15 در تاریخ 22 فوریه در هند رونمایی خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و تصاویر تبلیغاتی گلکسی F15

پوسترهای رسمی گلکسی F15 که به تازگی توسط Smartprix به اشتراک گذاشته شده برخی از مشخصات اصلی این گوشی مقرون‌به‌صرفه را فاش کرده است. این گوشی از همان طراحی کلاسیک سامسونگ که برای همه ما آشنا است، برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی با تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک عرضه شود و این مسئله آن را به یک گوشی سریع‌تر و بهتر نسبت به گلکسی A15 با تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ تبدیل می‌کند.

منبع تغذیه سامسونگ گلکسی F15 یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی خواهد بود که کار خود را از طریق پورت USB تایپ C انجام خواهد داد. تنظیمات دوربین این گوشی سه‌گانه خواهد بود اما متاسفانه Smartprix درباره مشخصات دوربین‌های به کار رفته جزئیاتی را فاش نکرده است. با این حال، گفته می‌شود که در ماژول دوربین این گوشی، یک لنز فوق عریض، یک لنز عریض و یک لنز ماکرو قرار خواهد گرفت.

با سری گلکسی S24، سامسونگ متعهد به ارائه 7 سال پشتیبانی نرم افزاری شده و حال به نظر می‌رسد که افزایش سال‌های پشتیبانی حتی در دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه نیز اجرا خواهد شد.

انتظار می‌رود که Galaxy F15 به‌روزرسانی‌های نرم افزاری به همراه به‌روزرسانی‌های امنیتی را به مدت پنج سال یعنی تا سال 2027 دریافت کند. 4 سال آپدیت نرم افزاری به خوبی 7 سال سری گلکسی اس 24 نیست، اما همین مقدار هم برای یک گوشی رده پایین و اقتصادی بسیار خوب است.

یکی دیگر از مشخصاتی که در تیزرهای لو رفته از گلکسی F15 دیده می‌شود قابلیتی به نام فوکوس زنده است. به لطف هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند ویژگی Live Focus را در حین تماس فعال کرده و نویز پس زمینه را حذف کنند.

هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات صفحه نمایش این گوشی اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که در این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده شود. قیمت دستگاه نیز هنوز تایید نشده، اما با یک حساب سر انگشتی می‌توان متوجه شد که با یک گوشی سطح پایه و ارزانقیمت روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر تبلیغاتی گلکسی F15 سامسونگ و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر