;
coinex

گروه هکری حنظله مدعی هک سامانه های گنبد آهنین اسرائیل شد

گردو خاک گروه هکری حنظله در پساپیش جنگ غزه؛ نظله در کانال تلگرامی خودش ادعا کرده که توانسته است سامانه‌های گنبدآهنین رژیم صهیونیستی را هک کند. برای اطلاع از ماجرا تکراتو را دنبال کنید.

یک گروه هکری به نام «حنظله (Handala)» مدعی شده که سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل را هک کرده است. این گروه فایل‌ها، تصاویر و اسناد این حمله سایبری را در کانال تلگرام خود منتشر و در دسترس قرار داده است. دقیق‌تر بخواهیم بگوییم، سیستم رادار و کنترل این سامانه‌های پدافند هوایی هک شده و حتی از سمت حنظله، پیغام اخطار نیز ارسال شده است.

گفتنی‌ست که گنبد آهنین، مهم‌ترین و پدافند ارتش اسرائیل است که برای مقابله به پهپادها و دیگر ادوات نظامی هوایی بکار گرفته می‌شود. حال با این خبر، مشخص شد که امنیت سامانه‌های دفاعی اسرائیل بسیار پایین است و به سهولت تخریب می‌شوند. در ادامه با جزئیات بیشتر خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: هک سیستم های قوه قضاییه توسط گروه هکری عدالت علی ؛ [+واکنش قوه قضاییه]

گروه هکری حنظله به سامانه‌های گنبد آهنین نفوذ کرد

به نقل از تسنیم؛ یک گروه هکری به نام «حنظله» در کانال تلگرامی خود می‌گوید که موفق یه هک سامانه‌های گنبدآهنین رژیم صهیونیستی شده است.

گروه هکری حنظله به سامانه‌های گنبد آهنین نفوذ کرد
پدافند هوایی گنبدآهنین اسرائیل

این گروه هکری با انتشار تصاویری می‌گوید که موفق به دستیابی به سیستم های راداری و کنترل این سامانه شده و برای کاربران آن، پیام اخطار ارسال کرده است.

در این پیام آمده که: «این سامانه توسط هکرهای گروه حنظله هک شده. ما در کنار رفح می مانیم و این یک هشدار است.»

 

گروه هکری حنظله تصاویری از صفحات رادار گنبدآهنین نیز منتشر کرده که در آن گفته ما روی رادارهای شما هستیم و می توانیم هواپیماهای شما را در آسمان هدف قرار دهیم ولی ما مثل شما نیستیم. ما مثل اشغالگران، کودکان را نمی‌کشیم. این یک هشدار و شروع کار است.

این گروه هکری همچنین با انتشار برخی اطلاعات جزئی‌تر از برخی سامانه‌های هک شده در مناطقی مثل بئرسبع گفته ما توانستیم برخی زیرساخت‌های شرکت‌های مربوطه را از بین ببریم.

گنبد آهنین، مهمترین سامانه پدافند هوایی ارتش اسرائیل برای مقابله با پهپادها و پرتابه‌های راکتی و توپخانه‌ای برد کوتاه گروه‌های مقاومت است که در مناطقی نظیر اطراف غزه، شمال سرزمین‌های اشغالی و در برخی مناطق دیگر مستقر شده است.

در میان نبردهای مداوم میان مقاومت و اشغالگران در چندین منطقه از نوار غزه و پس از حملات بسیار خشونت‌آمیز که مناطقی در دیرالبلح، رفح و خان ​​یونس را هدف قرار داد، جنگ غزه امروز – دوشنبه – وارد صد و پنجاهمین روز خود شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص هک قدرتمندترین سامانه پدافند هوایی اسرائیل چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها بیان کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر