;
coinex

پوسترهای منتشر شده از ویوو ایکس فولد 3 و ویوو ایکس فولد 3 پرو ابعاده تازه‌ای را به نمایش می‌گذارد

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی‌های آینده ویوو ایکس فولد 3 و ویوو ایکس فولد 3 پرو منتشر شده‌اند که جزئیات بیشتری را برای ما آشکار می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی‌ها در انتهای این ماه معرفی شوند.سری X Fold3 به شکل قابل توجهی نازک و سبک خواهند بود. پوستر نشان می‌دهد که در حالت باز شده، X Fold3 و X Fold3 Pro نازک‌تر از vivo X5 Max سال 2015 است که با ضخامت 5.1 میلی‌متر عنوان گوشی نازک‌ترین دنیا را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 در مرجع صدور گواهی 3C رویت شد

مشخصات ویوو ایکس فولد 3 و ویوو ایکس فولد 3 پرو

همچنین تایید شده که هر دو گوشی تاشو آینده سبک‌تر از یک گوشی سنتی هستند؛ اگرچه وزن دقیق دستگاه‌ها ذکر نشده است. اطلاعات دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهند هر دو مدل X Fold3 با امتیاز IPX8 ارائه خواهند شد.

مشخصات ویوو ایکس فولد 3 و ویوو ایکس فولد 3 پرو 

X Fold3 Pro اولین گوشی قاب‌پذیر (تاشو) است که در دل خود از چیپست پرقدرت Snapdragon 8 Gen 3 استفاده خواهد کرد؛ در حالی که انتظار می‌رود  X Fold3 با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 معرفی شود.

مشخصات ویوو ایکس فولد 3 و ویوو ایکس فولد 3 پرو 

سری X Fold3 صفحه نمایش اصلی AMOLED Samsung E7 با اندازه 8.03 اینچ، رزولوشن 2K، روشنایی اوج 3,000 نیت و اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک دوگانه – یکی در صفحه داخلی و دیگری در صفحه کاور 6.53 اینچی – ارائه خواهد داد.

X Fold3 و 3 Pro مجهز به دوربین‌های با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل، لنز اولتراواید 50 مگاپیکسل و ماژول پریسکوپ 64 مگاپیکسل با تثبیت اپتیکال تصویر (OIS) ارائه می‌شوند. ناگفته نماند که این سری از گوشی‌ها با چیپ تصویر V3 داخلی vivo تجهیز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را در خصوص ویژگی‌های گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 و ویوو ایکس فولد 3 پرو با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر