;
coinex

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 در مرجع صدور گواهی 3C رویت شد

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 با شماره مدل V2303A گواهی 3C چین را دریافت کرد. این گوشی با دریافت گواهی 3C یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شده است.

ماه گذشته بود که گوشی Vivo X Fold 3 Pro با شماره مدل V2337A به تایید مرجع گواهی 3C چین رسید. اکنون، تاشوی دیگر این شرکت یعنی Vivo X Fold 3 که با شماره مدل V2303A شناسایی می‌شود، تاییدیه این پلتفرم چینی را دریافت کرده است. گفته می‌شود که سری X Fold 3 ویوو، اواخر این ماه در بازار داخلی این شرکت یعنی چین عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی 3C گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3

گواهی 3C گوشی Vivo X Fold 3 نشان می‌دهد که این دستگاه با باتری V8073L0E0-CN به بازار عرضه خواهد شد. این لیست به احتمال پشتیبانی این گوشی از شارژ سریع 80 واتی نیز اشاره می‌کند.

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3
گواهی 3C گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3

محض یادآوری، برادر بزرگ‌تر این گوشی یعنی Vivo X Fold 3 Pro با قابلیت پشتیبانی از شارژ 120 واتی در گواهی 3C مشاهده شده است. حدس زده می‌شود که نسخه پرو از شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز برخودار باشد. این در حالی است که درباره پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در نسخه پایه سخنی به میان نیامده است.

به احتمال زیاد ویوو X Fold 3 دارای باتری 5600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، در حالی که نسخه پرو به باتری 5700 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. علاوه بر این، گزارش‌ها می‌گویند که قلب تپنده این دو گوشی به ترتیب اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود.

اندازه نمایشگر در این دو گوشی هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود که صفحه‌ نمایش اصلی هر دو گوشی از رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل برخوردار باشد و نمایشگر ثانویه نیز وضوح 1080 در 2520 پیکسل را ارائه دهد.

گفته می‌شود که نسخه پرو دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در هر دو نمایشگر خواهد بود. درباره نحوه احراز هویت بیومتریک در نسخه پایه اطلاعاتی در دست نیست، اما این دستگاه به عنوان یک تاشو مقرون‌به‌صرفه یا از یک اسکنر اثر انگشت جانبی بهره خواهد برد و یا یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای.

انتظار می‌رود که تنظیمات دوربین پشتی هر دو گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با لنز OmniVision OV50H و لرزش‌گیر OIS) و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی تشکیل شود. حدس زده می‌شود که لنز سوم در نسخه پایه یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 40 برابر و در نسخه پرو یک لنز تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر