;
coinex

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ؛ شرایط فروش محصولات فونیکس [+جزئیات]

ثبت نام طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. این طرح فروش ویژه محصولات برند فونیکس با شرایط اقساط متنوع است.

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو مطابق با بخشنامه فروش این شرکت تا چند ساعت دیگر در لیست فروش جدید قرار می‌گیرد. ثبت‌ نام خودروهای فونیکس در این طرح فروش در دستور کار است که با شرایط نقدی با قیمت قطعی و فروش اقساطی با شرایط مشخص از ساعت 15 امروز شنبه، 19 اسفند 1402 اغاز می‌شود. ضمناً باید اعلام کنیم که ثبت‌نام فقط به صورت حضوری و از طریق مراجعه به نمایندگی‌های فروش مجاز این شرکت انجام می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی خودروهای فونیکس در نظر گرفته شده در این طرح، با مدل 1403 به مشتریان تحویل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش کشنده دیما با قیمت غیرقطعی ؛ [جزئیات پیش پرداخت و موعد تحویل]

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو آغاز شد

می‌دانیم که مدیران خودرو، خودروهای دو برند فونیکس و MVM را در ایران مونتاژ می‌کند. معمولاً در طرح‌های فروش مدیران خودرو، خودروهای هردو برند عرضه می‌شوند، اما گاهی هم پیش می‌آید که مدیران خودرو فقط به یکی از دو برند نگاه کرده و برای عرضه به بازار و فروش آنها برنامه فروش پای‌ریی می‌کند. طرح فروش قابل ذکر هم از همین طرح‌هاست و فقط مختص به 5 محصول فونیکس است. این 5 محصول عبارتنداز:

  1. تیگو 8 پرو ای پلاس
  2. تیگو 8 پرو مکس IE
  3. فونیکس FX
  4. تیگو 7 پرو پریمیوم
  5. آریزو 6 پرو اکسلنت

جزئیات شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس مطابق با بخشنامه زیر قابل مشاهده است:

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو آغاز شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در خصوص طرح فروش جدید محصولات فونیکس چیست؟ آیا شما تمایل به شرکت در این طرح را دارید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر