;
coinex

مشخصات پوکو X6 نئو در پایگاه اطلاعاتی Geekbench قرار گرفت [+ تاریخ عرضه]

مشخصات پوکو X6 نئو در یک قدمی عرضه فاش شده است. این گوشی به زودی با دوربین 108 مگاپیکسلی و ظرفیت رم 12 گیگابایتی در کشور هند عرضه خواهد شد.

پوکو با انتشار یک بیانیه رسمی از تاریخ عرضه پوکو ایکس 6 نئو پرده برداشت. این گوشی هوشمند قرار است که هفته آینده در کشور هند عرضه شود. این دستگاه پس از معرفی، به جمع گوشی‌های پوکو X6 5G و X6 Pro 5G که در ژانویه امسال معرفی شدند، می‌پیوندد.

عرضه این گوشی در وب‌سایت هندی Flipkart نیز تایید شده است. علاوه بر این، با به‌روزرسانی لیست پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ، مشخصات سخت افزاری پوکو X6 Neo پیش از عرضه رسمی فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه پوکو X6 نئو

طبق آنچه که در وب‌سایت Flipkart دیده می‌شود، پوکو X6 Neo در تاریخ 13 مارس ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی در هند عرضه خواهد شد. علاوه بر فاش شدن زمان عرضه، وب‌سایت دیگری از طراحی و جزئیات ظاهری این گوشی نیز پرده برداشته است. طبق گفته‌های این افشاگر، این گوشی از لبه‌های صاف و یک جزیره دوربین مستطیلی شکل در پنل پشتی برخوردار خواهد بود. ظاهرا در این جزیره یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک فلاش LED وجود خواهد داشت.

مشخصات پوکو X6 نئو
طراحی پوکو X6 نئو

در پنل جلویی نیز یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای نمایشگر قرار گرفته و گفته می‌شود که نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.3 درصدی خواهد بود. به طور کلی نکته برجسته در طراحی این گوشی، حاشیه‌های کم و بدنه بسیار نازک 7.69 میلی‌متری است.

مشخصات پوکو X6 نئو

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شده، به تازگی، پوکو X6 Neo با شماره مدل 2312FRAFDI (آخرین حرف نشانه کشور هند است) در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench قرار گرفته است. مادربرد این دستگاه با اسم رمز gold در سایت مشخص شده و از شش هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز و دو هسته با سرعت 2.40 گیگاهرتز تشکیل شده است. این نشان می‌دهد که به احتمال زیاد پردازنده این دستگاه دایمنسیتی 6080 مدیاتک خواهد بود.

مشخصات پوکو X6 نئو

طبق اطلاعات موجود در این پایگاه، پوکو ایکس 6 نئو از سیستم عامل اندروید 14 و ۱۲ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. البته می‌توانیم انتظار نسخه‌های دیگر با ظرفیت رم متفاوت را در زمان عرضه داشته باشیم. قابل ذکر است که این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امیتازهای 778 و 2123 را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره زمان عرضه و مشخصات پوکو X6 نئو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر