;
coinex

گلکسی A52s چهارمین آپدیت مبتنی بر اندروید 14 را دریافت می‌کند

گوشی گلکسی A52s سامسونگ به زودی چهارمین آپدیت مبتنی بر اندروید 14 را دریافت خواهد کرد. در این آپدیت که شامل پچ‌های امنیتی فوریه و مارس می‌شود، بسیاری از مشکلات امنیتی برطرف می‌شوند.

در حالی که گلکسی A52 معمولی هنوز اولین آپدیت اندروید 14 را در بسیاری از کشورها دریافت نکرده، گلکسی A52s چهارمین به‌روزرسانی نرم افزاری خود بر اساس آخرین نسخه اندروید را دریافت می‌کند.

این به‌روزرسانی در برخی از کشورهای اروپایی از جمله هلند، دانمارک، فنلاند و یونان منتشر می‌شود. این آپدیت ورژن نرم‌افزار را به A528BXXS6FXB7 تغییر می‌دهد و تنها به منظور افزایش امنیت دستگاه است و در واقع هیچ گونه تغییری را در بخش‌های دیگر به وجود نمی‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


چهارمین آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A52s

این به‌روزرسانی نرم افزاری، وصله امنیتی فوریه 2024 را به گلکسی A52s می‌آورد. وصله امنیتی فوریه در مجموع 72 نقص امنیتی را برطرف می‌کند که 61 مورد از آن‌ها مربوط به گوگل است و برای همه دستگاه‌های اندرویدی اعمال می‌شود و سه مورد دیگر اختصاصی هستند و به عنوان خطرات حیاتی شناخته شده‌اند. این وصله امنیتی، 11 مورد آسیب‌پذیری را که به صورت متوسط ​​یا پرخطر در گوشی‌های گلکسی سامسونگ مشخص شده‌اند، برطرف می‌کند.

گلکسی A52s

پچ امنیتی ماه مارس جدیدترین وصله موجود برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی است و ممکن است که Galaxy A52s همزمان با این آپدیت آن را در برخی از کشورها دریافت کند. علاوه بر این، دارندگان گلکسی A52s می‌توانند منتظر به‌روزرسانی One UI 6.1 در ماه‌های آینده باشند.

برای دانلود جدیدترین به‌روزرسانی در گوشی خود کافی است که به بخش تنظیمات رفته و سپس با کلیک بر روی گزینه Software update آپدیت‌های موجود را دانلود و نصب کنید. از طرف دیگر، می‌توانید جدیدترین سیستم‌افزار را از بایگانی‌های سامسونگ دانلود کرده و آن را از طریق رایانه ویندوزی و کابل USB به صورت دستی نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت‌های اندروید 14 برای گوشی گلکسی A52s سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام برای a22هم میاد لطفا بگید منتظرم

    پاسخ