;
coinex

خرده فروشی اکالا رکورد فروش اسنپ را شکست

به نظر می‌رسد که اسنپ یک رقیب جدی پیدا کرده است. بر اساس گزارش های منتشر شده خرده فروشی اکالا، اسنپ را شکست داده و رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

در اسفند ماه، شرکت اکالا موفق به برتری از رکورد پیشین اسنپ در ثبت بیشترین فاکتورهای فروش روزانه شد. مدیر مارکتینگ اکالا پس از این اتفاق اعلام کرد که رکورد جدید این پلتفرم، صنعت فروش آنلاین محصولات خوراکی را متحول کرده و بیشترین فروش را در بین پلتفرم‌های مشابه دیگر به دست آورده است. از سوی دیگر، شرکت اسنپ اظهار داشته که امکان صحت‌سنجی این ادعای اکالا برای آنها ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: گزینه عجله دارم تپسی هم حذف شد؛ [+بیانیه تپسی]

بر اساس گزارش‌های اعلام شده، اکالا و اسنپ تبدیل به دو رقیب در حوزه خرده‌فروشی محصولات آنلاین شده‌اند. اسنپ از سال ۱۳۹۳ تا کنون مشغول فعالیت است و تا قبل از ورود اکالا به بازار تقریبا بدون رقیب بود اما اکنون آمارها نشان می‌دهند که با ورود اکالا، این وضعیت تغییر کرده و اکنون این شرکت به عنوان یک رقیب جدی در بازار آنلاین محصولات خوراکی شناخته می‌شود.

مهدی اعتمادی، مدیر ارشد رشد و بازاریابی اکالا در این خصوصس می‌گوید:«  اکالا در آخرین کمپین تخفیفی که در روزهای دوم، سوم و چهارم اسفند ماه برگزار شد موفق به ثبت  ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ فاکتور، شد و رکورد ۱۰۹ هزار فاکتور رقیب را شکست.»

اعتمادی در ادامه به رشد ۳۰ درصدی فاکتورهای اکالا در ماه اخیر اشاره کرد و گفت:«  ثبت رکورد در صنعت فروش آنلاین محصولات خوراکی توسط اکالا از جمله دستاوردهای مهم این کمپین بوده است.»

اعتمادی این موفقیت و ثبت رکورد جدید را به همکاری موثر تأمین‌کنندگان نسبت داد و گفت:« فروش آنلاین تامین کنندگانی که در کمپین مشارکت داشتند علاوه بر افزایش ۱۰برابری، از فروش حضوری آنها سبقت گرفت و همین موضوع علاقمندی برند ها را برای مشارکت های آینده دو چندان کرده است.»

اما اسنپ در جواب گفت:« علاقمندی تأمین‌کنندگان برای مشارکت در کمپین‌های تخفیفی آتی اکالا را یکی دیگر از دستاوردهای این رکوردشکنی می‌داند.»

به هر حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این رقابت هیجان‌انگیز چه می‌شود و اسنپ برای پس گرفتن جایگاه خود چه تمهیداتی می‌اندیشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خرده فروشی اکالا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر