;
coinex

ساعت پخش سریال هفت سر اژدها از شبکه سه در رمضان و نوروز 1403

هفت سر اژدها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، در رمضان و نوروز 1403 از شبکه سه روی آنتن خواهد رفت. برای اطلاع از ساعت پخش سریال هفت سر اژدها با ما همراه شوید.

مجموعه‌ی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی (که به «هفت سر اژدها» تغییر نام یافت)، سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 شبکه سه سیما است. این سریال در ژانر پلیسی درام سیاسی ساخته شده و درباره مفاسد اقتصادی و مسائل بحث‌برانگیز جامعه است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های جدید ایرانی هستید، می‌توانید سریال هفت سر اژدها را از سه‌شنبه 22 اسفند ماه سال 1403، از شبکه سه تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال هفت سر اژدها ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال هفت سر اژدها

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش سریال هفت سر اژدها ساعت 19:00 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 10:00 صبح و 15:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال هفت سر اژدها از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید. (ساعت پخش و بازپخش سریال هفت سر اژدها قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.)

ساعت پخش تکرار سریال هفت سر اژدها
ساعت پخش سریال هفت سر اژدها

مجموعه هفت سر اژدها در لوکیشن‌های متنوعی تصویربرداری شده است. این پروژه را در مناطق مختلف تهران، از غرب گرفته تا خیابان فرشته تا از سوی دیگر خاوران تصویربرداری کردند. بخشی از قصه نیز در خارج از کشور به تصویر کشیده می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، سوژه‌ای که این سریال سراغ آن رفته، فساد و مبارزه با آن است. موضوعی که محدود به یک جامعه نیست اما در برخی جوامع بیشتر دیده می‌شود.

ابوالقاسم طالبی کارگردان سریال در مصاحبه‌ای گفته بود: «دغدغه ساخت سریال طلاق به هفت تا هشت سال قبل برمی‌گردد که علاقه‌مند بودم سریالی درباره فساد بسازم. چون همان‌طور که فساد وجود دارد، مبارزه با فساد هم وجود دارد. به هر حال عواملی نقش دارند که یک شبکه فساد شکل می‌گیرد. بنابراین در سریال به این موضوع می‌پردازیم. معتقدم سریال در زمان پخش باید مورد حمایت قرار بگیرد، زیرا هنگام پخش به برخی جاها برمی‌خورد. همچنین قبل از تولید سریال با علما و مراجع هم صحبت کردم و زمان زیادی برای نگارش قصه گذاشتم.»

در این سریال بازیگرانی همچون مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، حمید صفت، زنده یاد شهرام عبدلی، قطب‌الدین صادقی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی، مهدی شاکریان، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

البته در سریال هفت سر اژدها چهره‌های جوان و کمتر شناخته‌شده نیز حضور دارند. این مجموعه یکی سریال‌های پر بازیگر تلویزیون است.

خلاصه داستان سریال هفت سر اژدها

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال هفت سر اژدها از شبکه سه سیما سراغ قصه‌ی این مجموعه درام پلیسی و سیاسی می‌رویم که داستان آن پس از مطالعه پرونده‌های مفاسد اقتصادی و هفت پرونده کلان در این رابطه نوشته شده است.

ساعت پخش تکرار سریال هفت سر اژدها
ساعت پخش تکرار سریال هفت سر اژدها

خلاصه داستان سریال هفت سر اژدها آمده است: «قصه‌ی یک آقازاده با نام سلطان‌خواه و چند تن از مفاسد اقتصادی با نفوذ جامعه به تصویر کشیده شده است.»

کارگردان سریال هفت سر اژدها

ابوالقاسم طالبی کارگردان سریال هفت سر اژدها، متولد سال 1340 در اصفهان است. او فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است و فعالیت هنری خود را با نگارش داستان‌های کوتاه آغاز کرد.

 داستان سریال هفت سر اژدها

طالبی نخستین نمایشنامه‌اش را با نام آن کس که نداند در اصفهان نوشت. او پس از ساختن چند فیلم کوتاه ۱۶ میلیمتری و ویدئویی، فعالیت در سینمای حرفه‌ای را سال ۱۳۷۱ به عنوان مشاور کارگردان در فیلم بر بال فرشتگان به کارگردانی جواد شمقدری آغاز کرد.

او صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته‌نامه‌ی سینما ویدئو است. فیلم‌ها و سریال‌های ویرانگر، آقای رئیس‌جمهور، عروس افغان، جنگ کودکانه، دست‌های خالی، قلاده‌های طلا، یتیم‌خانه ایران، بازگشت پرستوها و به کجا چنین شتابان از آثار کارنامه‌ی هنری ابوالقاسم طالبی هستند.

عوامل سریال هفت سر اژدها

  • نویسنده و کاگردان: ابوالقاسم طالبی
  • مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی
  • طراح گریم: داریوش صالحیان
  • مدیر صدابرداری: منصور شهباز
  • طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی
  • طراح لباس: مهرناز اکبری
  • فیلمبردار: منصور ظهوری فرشید
  • صدابردار: فرشید کیوانمهر
  • طراح گریم: علی عارفی

کدام بازیگرها در سریال هفت سر اژدها نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال هفت سر اژدها مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، حمید صفت، زنده یاد شهرام عبدلی، قطب‌الدین صادقی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی، مهدی شاکریان، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی نقش‌آفرینی کردند.

سریال هفت سر اژدها چند قسمتی است؟

سریال هفت سر اژدها در 80 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی ابوالقاسم طالبی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال هفت سر اژدها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    با سلام و تشکر
    سریال بسیار خوبی هست ، خداخیرتان دهد

    پاسخ

    انگار فقط کادر درمان زحمت میکشن ما بقی تو ایران کار نمی‌کنند چقدر از خودراضی هستید هرکس به سهم خودش تو جامعه زحمت میکشه

    پاسخ

    یه مشت به درد نخور اومدن سریال درست کردن

    پاسخ

    افتخاری دیگر برای جامعه ی زحمت کش پرستاری ، که یک مشت بی ریشه اون هارو گره گوری و احمق خطاب کنند !

    پاسخ

    متاسفم برای نویسنده تهیه کننده و کارگردان این سریال که از قسمت اول با توهین به جامعه پرستاری این سریال رو شروع کردن
    گری گوری خودتونید و هفت جد آبادتون
    و متاسفم برای صدا و سیما

    پاسخ

    حتما تو بدرد بخوری *** فیلمه دیگه اسمش روشه فیلم واقعی که نیست ، چطور تو فیلم های دیگه تبلبغ همجنس بازب میکنند و هزار کثافت کاری و انواع فوحش ها را میدن همه لال هستند حالا یک فیلم درست کردند درباره رانت و اختلاس هزار نفر زر میزنند

    پاسخ

    چون همحنس بازی کار زشت و زننده ایه ولی پرستاری نه
    پرستاری کمک ب انسانیته
    مقدسه و نباید مورد اهانت قرار بگیره

    پاسخ

    برای خودت متاسف باش ، چطور تو تمام فیلمها هزار تا *** هر غلطی میکنند هنه *** حالا یک فیلم درباره رانت و اختلاس زبون همه تان باز شده نکنه درباره خانواده شماست که زورتان آمده

    پاسخ

    نه در مورد خانواده شماس که باس تو کووید میمردن که پرستارا نجاتشون دادن

    پاسخ

    انشالله در آینده سریالی بسازن در مورد کشتار مردم در بیمارستانها در زمان بیماری دروغین کرونا و تجارت اعضای بدن و خارج کردن اعضای بدن بدون اجازه ی خانواده ها

    پاسخ