;
coinex

قیمت گوشی هوشمند زنفون 11 اولترا ایسوس پیش از عرضه فاش شد [+مشخصات و رنگبندی]

شرکت ایسوس قرار است هفته آینده از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کند. طبق روال معمول که اطلاعاتی پیش از معرفی محصولی به بیرون درز می‌کند، این اتفاق نیز برای قیمت گوشی هوشمند زنفون 11 اولترا نیز افتاده است. البته علاوه بر قیمت گوشی جدید ایسوس، جزئیات دیگری مانند رنگبندی و مشخصات آن نیز فاش شده که با هم مرور می‌کنیم.

 گوشی زنفون 11 اولترا ایسوس قرار است در اولین گام به صورت جهانی عرضه شود، اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود، قیمت آن است که بسته به کشورها متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: جزئیات شارژدهی و طراحی نمایشگر ایسوس زنفون 11 اولترا در پایگاه‌های گواهی رویت شد

قیمت گوشی هوشمند زنفون 11 اولترا ایسوس

قیمت گوشی جدید ایسوس یعنی زنفون 11 اولترا را فروشگاه Huramobil، فاش کرده و گفته که از 985 یورو یا 1080 دلار شروع می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده نسخه گران‌تر با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همچنین با قیمتی از 1045 یورو / 1145 دلار در دسترس خواهد بود.

رنگبندی گوشی هوشمند زنفون 11 اولترا

همانطور که در بالا قابل مشاهده‌است، زنفون 11 اولترا ایسوس در دو رنگ آبی و سیاه در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی هوشمند زنفون 11 اولترا

زنفون 11 اولترا با صفحه نمایش AMOLED با اندازه 6.78 اینچ و نرخ تازه‌سازی 144Hz به بازار خواهد آمد. بعلاوه این پرچمدار از طریق پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 به همراه حافظه 12/256 گیگابایتی یا 16/512 گیگابایتی قدرت می‌گیرد. همچنین این گوشی دارای یک ست کلید دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی 50 مگاپیکسل، حسگر الحاقی 13 مگاپیکسل و حسگر دوربین تله‌فوتو 32 مگاپیکسل خواهد بود.

همانطور که می‌دانید، شرکت ایسوس لپ‌تاپ‌های قدرتمندی نیز تولید می‌کند. به همین جهت در کنار ارائه بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس 2024 و سالهای پیش، انتظار می‌رود گوشی‌هایی که نیز ارائه می‌کند عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی گوشی هوشمند زنفون 11 اولترا چیست؟ شما تجربه‌ی استفاده از محصولات این شرکت را دارید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر