coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی A55 و A35 را رسما اعلام کرد

امروز شعبه سامسونگ در هند به طور رسمی اعلام کرد که تاریخ معرفی گلکسی A55 و A35 نزدیک است و به زودی رونمایی می‌شوند.

گوشی های Galaxy A55 و Galaxy A35 از مورد انتظارترین گوشی‌های سامسونگ هستند و نشانه‌های زیادی وجود داشت که این دستگاه‌ها قرار است در ماه مارس معرفی شوند. حال سامسونگ این موضوع را رسما تائید کرده و تاریخ معرفی گلکسی A55 و A35 را 11 مارس اعلام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی گلکسی A55 و A35 چه زمانی است؟

شعبه سامسونگ در هند تیزر گلکسی A35 و A55 را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است. البته هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت گلکسی A55 و A35 اعلام نشده و قرار است قیمت آن هنگام برگزاری مراسم عرضه این دو دستگاه اعلام شود. تیزر رسمی منتشر شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

سامسونگ در این تیزر به‌طور غیرمستقیم در حال تبلیغ طراحی ضد آب و گرد و غبار این دو گوشی است اما جزئیات آن را لو نمی‌دهد. البته سامسونگ عدم وجود برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌ها را اعلام کرده است.

طبق گفته این غول تکنولوژی، هیچ کدام از دو گوشی سری A مانند سری گلکسی S24 هفت سال به‌روزرسانی دریافت نمی‌کنند و همینطور به هیچ‌یک از قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز نمی‌شوند.

با این حال، انتظار می‌رود این گوشی‌ها با رابط کاربری One UI 6.1 عرضه شوند. گلکسی آ 55 با وجود یک قاب فلزی و یک تراشه Exynos جدید میان‌رده با GPU مبتنی بر AMD نسبت به گلکسی آ 35 گوشی بهتری است. به علاوه، A55 ممکن است اولین گوشی میان‌رده سامسونگ با رم 12 گیگابایتی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی‌ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر