;
coinex

علت اختلال اسنپ امروز ۲۰ اسفند

از دقایقی پیش با اختلال شدید اسنپ و تپسی مواجه شده‌ایم و حمل و نقل با این دو تاکسی اینترنتی را مختل کرده و به طبع مسافران را عصبانی.

اسنپ و تپسی به عنوان دو سرویس تاکسی اینترنتی در ایران علی‌رغم رقابت سختی که با یکدیگر داشته و بخش عمده‌ای از سرویس حمل و نقل کشور را در اختیار دارند. اگر بگوییم که حمل و نقل با قیمت ارزان یکی از خدمات محبوب این دو پلتفرم است، گزافه نگفته‌ایم. این که در خانه‌ات نشسته باشی و از درب منزل با قیمتی مناسب تقاضای خودرو ثبت کنی و به راحتی در مقصد پیاده شوی، خدمتی بسیار جذاب و شایسته محسوب می‌شود. اما اگر این سرویس‌ها دچار اختلال شوند چه اتفاقی می‌افتد؟ لازم به ذکر است بگوییم که از دقایقی قبل شاهد بروز اختلال شدید اسنپ و تپسی هستیم که صدای کاربران را درآورده است.

شرح به‌‎روزرسانی خبر: گزارش کاربران نشان می‌دهد که اختلال امروز اسنپ و تپسی رفع شده و مشکل دیگری وحود ندارد. اما هنوز علت این اختلال مشخص نشده و به محض اطلاع، آن را به سمع و نظر شما می‌رسانیم.

به‌روزرسانی دوم: روابط عمومی اسنپ درباره اختلال 1 ساعته امروز این پلتفرم به تکراتو اینگونه توضیح داد: «به واسطه اختلال در ارتباط با یکی از شرکت‌های تامین‌کننده داده حدود یک ساعت با اختلال در خدمت‌رسانی مواجه بودیم. این مشکل در حال حاضر رفع شده و مانند قبل در خدمت کاربران هستیم.»

بیشتر بخوانید: حذف گزینه عجله دارم از اسنپ

اختلال شدید اسنپ و تپسی

سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه عجله دارم در اسنپ و تپسی مصداق بارز گران‌فروشی می‌داند و از این رو رئیس این سازمان به این دو تاکسی اینترنتی اولتیماتوم داد که این گزینه را خودشان حذف کنند، قبل از اینکه اقدامی از سمت ما صورت گیرد. اسنپ بلافاصله موضوع را درک و گزینه عجله دارم را حذف کرد.

اختلال شدید اسنپ و تپسی

اما تپسی رویکردی متفاوت از خود نشان داد و با پای‌ریزی یک نظرسنجی از مردم خواست که نظرشان را برای حذف و ماندگاری گزینه عجله دارم اعلام کنند.

به نظر می‌رسد که اسنپ و تپسی در حال ایجاد تغییراتی در سیستم خود هستند که همین موضوع اختلالاتی را در اپلیکیشن و سایت هردو ایجاد کرده است. هنوز مشخص نیست که علت اختلال چیست و باید منتظر ماند دید کهه واکنش تپسی و اسنپ چیست.

بیشتر بخوانید:

آیا شما با اختلال امروز اسنچ و تپسی مواحه شده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر