;
coinex

دوربین اوپو Find X7 اولترا در رتبه بندی دوربین گوشی‌های هوشمند جایگاه اول را دارد

حدس می‌زنید بهترین دوبین جهان در کدام گوشی است؟ حتما می‌گویید گوشی‌های سامسونگ یا آیفون؛ اما در واقع این عنوان به دوربین اوپو Find X7 اولترا تعلق دارد.

در اوایل سال جاری، اوپو از گوشی پرچمدار Find X7 Ultra خود در بازار داخلی چین رونمایی کرد. متاسفانه این گوشی هنوز در سطح جهانی عرضه نشده اما در تست‌های دوربین انجام گرفته توسط DxOMark، یک شرکت بنچمارک مستقر در فرانسه، با عملکرد بی‌نظیر و فوق‌العاده‌اش جایگاه اول را با اختلاف به دست آورده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دوربین اوپو Find X7 اولترا

گوشی اوپو Find X7 Ultra در تست دوربین DxOMark در مجموع امتیاز 157 را به دست آورده و با این امتیاز در کنار هواوی میت 60 پرو پلاس در جایگاه اول نشسته است. این دستگاه در بخش‌های مختلف مانند عکاسی بوکه، زوم تله فوتو و نویز بصری در حالت فیلم‌برداری به ترتیب امتیازهای 85، 118 و 119 را کسب کرده است.

دوربین اوپو Find X7 اولترا

به گفته منتقدان، اوپو فایند ایکس 7 اولترا در عکاسی پرتره عالی بوده و رنگ‌های طبیعی و جزئیات بالا را در شرایط مختلف ارائه می‌دهد. این گوشی به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1 اینچی مجهز شده که به تولید تصاویر طبیعی با نویز پایین بسیار کمک می‌کند.

دوربین‌های زوم تله پریسکوپ دوگانه این گوشی در زوم 3 برابر، 6 برابر و … جزئیات استثنایی و بی‌نظیری را در تصاویر ارائه می‌دهند. تصاویر بوکه در حالت پرتره، جداسازی دقیق سوژه را به خوبی انجام داده و رنگ‌ها را کاملا زنده و طبیعی نشان می‌دهند. همچنین هنگام ضبط ویدیو با وجود اینکه از حالت HDR استفاده نشده اما خروجی با نوردهی دقیق و محدوده دینامیکی گسترده عالی بوده است.

از نظر آزمایش‌کنندگان، این گوشی در به تصویر کشیدن رنگ طبیعی پوست و ثبت تصاویر شفاف با رنگ‌های زنده فوق‌العاده عمل می‌کند. دوربین این گوشی حتی در نور کم هم با نویز پایینی که دارد عملکردی هم‌سطح و یا بهتر از آیفون 15 پرو مکس (هم در عکس و هم در فیلم) دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین اوپو Find X7 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر