;
coinex

تزریق روح ویژن پرو در آیفون 15 پرو ؛ آیفون 8 هزار دلاری کاویار را ببینید

دوباره کاویار و یک طراحی بی نقص و خاص دیگر از گوشی‌های آیفون. تزریق روح ویژن پرو در آیفون 15 پرو توسط این برند روسی، هنر طراحی، طراحان آن را نشان می‌دهد.

برند روسی کاویار «CAVIAR» که دیگر نامی شناخته شده در جهان است، این بار به سراغ آیفون 15 رفته و یک طراحی خاص و چشم‌نواز از پرچمدار گوشی‌های اپل به نمایش گذاشته است. تزریق روح ویژن پرو در آیفون 15 پرو نشان می‌دهد که این شرکت به هدست واقعیت ترکیبی اپل، نگاهی ویژه نشان داده و آن را در دل یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند جهان به نمایش گذاشته است.

پیش‌تر این برند دوست‌داشتنی که تخصص اصلی‌اش در جواهرات است، نسخه‌های ویژه دیگری از گوشی‌های آیفون به خصوص آیفون 15 پرو مکس به نمایش گذاشته بود که در طراحی آن از طلای 24 عیار، الماس و جواهرات گران‌بهای دیگر و حتی شکلات و قطعات شهاب سنگ استفاده شده بود. همچنین کاویار مدتی قبل نسخه ویژه گلکسی Z فولد 5 و Z فلیپ 5 با تم باربی و اخیراً نیز گلکسی S24 Ultra را با حواهرات گران‎بها معرفی کرده بود. حال بیایید نگاهی بیندازیم به آیفون 15 پرو جدید با طراحی ویژن پرو، تا ببینیم که چه المان‌هایی در آن بکار گرفته شده است. با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آیفون 15 پرومکس شکلاتی هم به بازار رسید؛ محصولی جدید از کاویار

تزریق روح ویژن پرو در آیفون 15 پرو توسط کاویار

برند لوکس و پر زرق و برق کاویار در صفحه اصلی وب‌سایت خود رسماً از نمونه ویژه آیفون 15 پرو با تم ویژن پرو در کنار نسخه‌ای خاص از گلکسی S24 اولترا با تم «وانت تسلا سایبرتراک» رونمایی کرد. در طراحی این دو گوشی المان‌های جذاب و متفاوت بکار گرفته شده که نشان از مهارت بالای طراحان این برند و ظرافت‌کاری‌ها بدون رقیب است.

تزریق روح ویژن پرو در آیفون 15 پرو توسط کاویار

قیمت نسخه ویژن پرو آیفون 15 پرو برابر با 8هزار دلار یا معادل 450 میلیون تومان است که هم قیمت یک پژو پارس مدل 96 تا 97 است. قطعاً برای ایرانیان خرید این گوشی اصلاً به صرفه نیست و فقط به درد افراد خاصی می‌خورد که از نعمت مال و ثروت سرریز شده‌اند. البته نسخه 1 ترابایتی آیفون 15 پرو قیمتی برابر با 9560 دلار دارد که از حد تصور هم بالاتر است.

گفتیم که در کنار آیفون 15 پرو جدید، کاویار تسخه ویژه گلکسی S24 اولترا سامسونگ را نیز با طراحی تسلا سایبرتراک به نمایش گذاشته است. کاویار در وب‌سایت خود در وصف طراحی این گوشی جذاب چنین نوشته است:

جسور و وحشیانه. سبک سایبرتراک تسلا از داستان‌های علمی تخیلی دهه 1980 الهام گرفته شده است. ما گوشی هوشمندی را به شما معرفی می‌کنیم که خطوط پیکاپ انقلابی را بازتاب می‌دهد.

تزریق روح ویژن پرو در آیفون 15 پرو توسط کاویار

بیشتر بخوانید:

ما که از دیدن طراحی بی نظیر کاویار از آیفون 15 پرو و گلکسی S24 اولترا به وجد آمدیم. شما چطور؟ به نظر شما کاویار فروش بالاتری دارد یا اپل و سامسونگ؟ منتظر نقطه نظرات شما هستیم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر