;
coinex

ناتینگ فون 2a گردوخاک به پا کرد؛ فروش بیش از 100 هزار دستگاه تنها در یک روز

فروش بالا و غیرمنتظره ناتینگ فون 2a همه را متعجب کرد. این گوشی در یک ساعت اول 60 هزار و در 24 ساعت 100 هزار فروش داشته است.

ناتینگ فون (2a) در همان ساعات اولیه عرضه با چنان استقبالی روبرو شد که Carl Pei، مدیر عامل شرکت ناتینگ، فکرش را هم نمی‌کرد. این گوشی تنها در یک هفته جای محکمی را در بازار گوشی‌های هوشمند برای خود دست و پا کرده و به گفته مدیر عامل شرکت سازنده، در اولین روز فروش (12 مارس) حدود 100 هزار سفارش داشته است. 60 هزار عدد از این مقدار فقط به یک ساعت اول تعلق دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ناتینگ فون 2a نقطه عطف و پیشرفت شرکت ناتینگ

گوشی میان رده Nothing Phone (2a) به عنوان یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه از ناتینگ فون 2 به بازار معرفی شد. با اینکه این دستگاه در دسته گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی قرار می‌گیرد اما در مشخصات و ویژگی‌های آن کوتاهی نشده است.

ناتینگ فون 2a

این گوشی برخی از مشخصات کلیدی خود را از برادر گران‌تر قرض گرفته و همین مسئله باعث محبوبیت آن شده است. برای مثال می‌توان به صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی اولد، سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و چراغ‌های پشتی یا همان رابط Glyph اشاره کرد.

یکی از مشخصات جالب این گوشی، پردازنده سفارشی دایمنسیتی 7200 پرو است که به ادعای ناتینگ 10 درصد راندمان بیشتری را ارائه می‌کند. البته عملکرد این پردازنده در دنیای واقعی تقریبا مشابه دایمنسیتی 7200 یا دایمنسیتی 7200 اولترا است. این سه تراشه همگی از فرآیند تولید 4 نانومتری یکسانی استفاده می‌کنند.

به طور کلی، علت استقبال بی‌نظیر مخاطبان و فروش بالای این محصول در مشخصات برجسته و قیمت مناسب آن است. بنابراین بهتر است که در ادامه مروری بر مشخصات ناتینگ فون 2a داشته باشیم:

  • صفحه نمایش: پنل 6.7 اولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1300 نیت و پشتیبانی از فناوری HDR10
  • دوربین: دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر OIS و یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • پردازنده: دایمنسیتی 7200 پرو مدیاتک
  • رم: حداکثر 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی: حداکثر 256 گیگابایت
  • باتری: ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی
  • نرم افزار: رابط کاربری Nothing OS 2.5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 (تضمین 3 سال به‌روزرسانی نرم افزاری و 4 سال به‌روزرسانی امنیتی)
  • رنگ‌بندی: مشکی و سفید

این گوشی با قیمت 329 یورو در قاره اروپا، 319 پوند در بریتانیا و 23999 روپیه در هند در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در حال حاضر این دستگاه برای ساکنان ایالات متحده با قیمت 349 دلار عرضه می‌شود. این گوشی به زودی در بازارهای بیشتری موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ناتینگ فون 2a چیست؟ از نظر شما این گوشی با مشخصات و قیمتی که دارد می‌تواند در بازار ایران ارزش خرید داشته باشد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر