;
coinex

لینکدین هم به پلتفرم خود بازی اضافه می‌کند

لینکدین پلتفرمی که تاکنون در ایجاد ارتباطات شغلی و دادن مشاوره استفاده می‌شد در تلاش است تا بخش بازی را به برنامه خود اضافه کند.

عملاً این شبکه حرفه‌ای که به طور معمول برای کمک به برقراری ارتباطات شغلی و به اشتراک گذاشتن مشاوره شناخته می‌شود، در تلاش است تا با اضافه کردن پازل‌ها به پلتفرم خود، مشارکت کاربران را افزایش دهد

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ایکس باکس از نظر هوش مصنوعی ؛ معرفی جذابترین عناوین کنسول‌های Xbox

اضافه شدن بازی به لینکدین

لینکدین با الهام از موفقیت ویروسی وردل (Wordle) و دیگر بازی‌های فکری در وب، بازی‌های پازل خود را با نام‌های «Queens»، «Inference» و «Crossclimb» توسعه می‌دهد. به گفته سخنگوی LinkedIn، هدف این بازی‌های معمولی «باز کردن کمی سرگرمی، تعمیق روابط و جرقه زدن مکالمات» در بین کاربران است.

در حالی که هنوز تاریخ راه‌اندازی رسمی آن مشخص نیست، این مفهوم شامل ادغام این پازل ها در تجربه لینکدین است. یکی از احتمالات جالبی که در حال بررسی است، سازماندهی امتیازات بازیکنان بر اساس محل کار است که باعث ایجاد رقابتی سبک بین شرکت‌ها می‌شود. این حرکت گرچه غیرمنتظره به نظرمی‌رسد، اما ممکن است موفق شود. پلتفرم‌های غیربازی به طور فزاینده‌ای قدرت بازی‌های معمولی برای افزایش تعامل کاربران را تشخیص می‌دهند.

ورود لینکدین به عرصه بازی‌ها بار دیگر به کا ثابت می‌کند که چگونه شرکت ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا تجربه کاربر را افزایش دهند و مردم را درگیر خود نگه دارند. تلاش‌های گذشته شامل ویژگی‌های آموزش آنلاین، عملیات خبری، و ترکیب ابزارهای ویدیویی برای جذب سازندگان و تأثیرگذاران است اما فقط زمان می‌تواند به ما نشان دهد که آیا بازی های پازل لینکدین موفق خواهند شد یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لینکدین چیست؟دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر