;
coinex

بیشترین سرچ کاربران ایرانی گوگل در اسفند 1402 [+عکس]

کمتر از 24 ساعت تا آغاز سال 1403 زمان باقی است. شاید برایتان جالب باشد که بیشترین سرچ کاربران ایرانی گوگل در اسفند 1402 چه عبارت‌هایی بوده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

گوگل هر ماه لیستی از بیشترین عبارت‌های جستجو شده در موتور جستجوی خود را برای هر کشور به صورت مجزا منتشر می‌کند. براساس اطلاعات جدید این شرکت بزرگ فناوری، بیشترین سرچ کاربران ایرانی گوگل در اسفند 1402 در دسترس قرار گرفته است. جالب است بدانید که از 10 کلمه ایرانی پرسرچ شده در گوگل مربوط به اسفندماه، 5 کلمه کلیدی به نوروز 1403 ختم می‌شوند.

بدیهی است که جستجوهای کاربران ایرانی در گوگل بسته به مناسبت‌های پیش‌رو است و اگر مناسبت بزرگی مانند عید نوروز در پیش باشد، یحتمل بیشترین آمار را به خود اختصاص خواهد داد.

بیشتر بخوانید: موتور جستجو OpenAI در راه است؛ رقیب جدید گوگل

بیشترین سرچ کاربران ایرانی گوگل در اسفند 1402

شکی نیست که گوگل، بهترین موتور جستجوی جهان با میلیاردها کاربر فعال روزانه است. بهره‌گیری از اطلاعات موجود در موتورهای جستجو نه به سن ربط دارد، نه تخصصی می‌طلبد و نه محدود است. هر کابر می‌تواند در هرروز هرچندبار که دلش خواست سری به گوگل بزند و ابهامات خود را در هر موضوعی برطرف کند. کاربران ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و هرکدام از ما بارها به موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل در روز سر می‌زنیم.

از اول اسفند که تب و تاب عید نوروز شدت می‌گیرد، بدیهی است که کاربران به دنبال کلماتی همچون، ترقه، چهارشنبه سوری، سفره هفت سین و تزئین آن، برنامه‌های نوروزی متنوع و غیره باشند. اسفند 1402 نیز دست پری به این موضوعات زده و نوروز 1403 با کلمات پُروپیمان در گوگل سرچ شده است. در ادامه تصویری از 10 عبارت با بیشترین آمار جستجو کاربران در گوگل قابل مشاهده است:

بیشترین سرچ کاربران ایرانی گوگل در اسفند 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص 10 کلمه پرسرچ شده توسط ایرانی‌ها در اسفند 1402 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر