;
coinex

تاریخ معرفی گلکسی F55 سامسونگ نزدیک است [+ مشخصات احتمالی]

تاریخ معرفی گلکسی F55 سامسونگ از آنچه فکر می‌کنید نزدیک‌تر است. فعال شدن صفحات پشتیبانی این گوشی در مناطقی مانند هند و بنگلادش از عرضه قریب‌الوقوع خبر می‌دهند.

شایعه شده است که سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید از سری F گلکسی است. این شرکت قرار است که به زودی از این گوشی با نام گلکسی F55 رونمایی کند. حال گزارش‌هایی منتشر شده که از عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه در بازارهای هند و بنگلادش خبر می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی گلکسی F55 سامسونگ

صفحه پشتیبانی گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی F55 به تازگی برای دو کشور هند و بنگلادش فعال شده است. شماره مدل این گوشی در صفحات پشتیبانی برابر SM-E556B/DS ذکر شده اما هیچ جزئیات دقیقی درباره مشخصات و ویژگی‌های آن فاش نشده است.

تنها نتیجه‌ای که می‌توان از فعال شدن این صفحات گرفت، نزدیک بودن زمان عرضه Galaxy F55 5G است. این گوشی در ژانویه 2024، در مرجع صدور گواهی BIS مشاهده شد و گواهی WiFi را نیز دریافت کرد.

تاریخ معرفی گلکسی F55

این دستگاه در واقع جانشین گلکسی F54 است که در اواسط سال 2023 عرضه شد. بنابراین، عرضه گلکسی F55 فایوجی نیز می‌تواند در بازه زمانی یکسانی و احتمالا در ژوئن 2024 اتفاق بیفتد.

نسل قبلی یعنی Galaxy F54 به تراشه اگزینوس 1380 مجهز شده بود، بنابراین به احتمال زیاد مدل جدید از پردازنده قوی‌تری مانند اگزینوس 1480 استفاده خواهد کرد. محض یادآوری، گلکسی F54 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، محافظ گوریلا گلس 5 و نرخ نوسازی 120 هرتزی بود.

منبع تغذیه یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 25 واتی بود. از دیگر مشخصات برجسته این گوشی می‌توان به 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کرد.

سیستم دوربین و نمایشگر نسل جدید به احتمال زیاد تغییرات عمده‌ای را تجربه نخواهد کرد، اما برخی از مشخصات داخلی ممکن است که ارتقا داشته باشند. البته توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات در حد حدس و گمان هستند، بنابراین برای آگاهی از مشخصات اصلی باید تا زمان عرضه صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ معرفی گلکسی F55 سامسونگ و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر