;
coinex

آیفون 16 صفحه نمایشگر باریکتری نسبت به آیفون 15 خواهد داشت

با توجه به معرفی که اپل از آخرین فناوری‌هایش به عمل آورده، انتظار می‌رود که حاشیه‌ های صفحه‌نمایش آیفون 16 به طرز چشمگیری کاهش یابد. این موضوع در حالی که گوشی‌های سری آیفون 15 حاشیه‌های باریکی دارند، نشان دهنده‌ی تمایل اپل به بهبود این ویژگی در مدل‌های بعدی است.براساس اخبار منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، اپل قصد دارد از فناوری جدیدی به نام BRS برای کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش گوشی آیفون 16 استفاده کند. این فناوری با استفاده از غلتاندن سیم‌های مسی از پایین به بالا، موجب کاهش حاشیه‌های پایینی نمایشگر می‌شود، به‌طوریکه حاشیه‌های پایینی نمایشگر همانند حاشیه‌های بالایی و کناری آن کمترین حجم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: احتمالا سری آیفون 17 با شیشه نمایشگر ضد انعکاس و ضدخش عرضه شوند

حاشیه‌ های صفحه‌نمایش آیفون 16 باریک‌تر هستند

همه‌ی تأمین‌کنندگان صفحه‌نمایش مرتبط با مدل آیفون ۱۶ ملزم به استفاده از فناوری BRS خواهند بود و اپل قصد دارد تا این فناوری را در تمامی نسخه‌های آیفون 16 اعمال کند. این گام به سمت تولید گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه نشانگر تمایل اپل به نوآوری بیشتر در طراحی گوشی‌های خود است.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که در طراحی آیفون ۱۶، تغییراتی در چیدمان دوربین‌ها نیز می‌تواند صورت بگیرد. همچنین، به‌گفته‌ی شایعات قبلی، اپل قصد دارد دکمه‌ی جدیدی به نام “Capture Button” را به گوشی‌های جدید خود اضافه کند که وظیفه ضبط ویدیو را بر عهده دارد.

از آنجایی که اطلاعات دقیق در مورد قیمت گوشی‌های جدید اپل در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که این محصولات در رده‌ی گوشی‌های برتر بازار قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر