;
coinex

گلکسی زد فولد 6 ؛ اولین گوشی تاشو مجهز به قاب تیتانیومی

شرکت سامسونگ قصد دارد که با عرضه گوشی گلکسی زد فولد 6 اولین دستگاه تاشو جهان با قاب و فریم تیتانیومی را به بازار عرضه کند.

سامسونگ از زمان معرفی اولین گوشی تاشو، به طور پیوسته این سری از محصولات خود را ارتقا داده و اصلاح کرده است. حال به نظر می‌رسد که این روند با اضافه شدن قاب و فریم تیتانیومی به Galaxy Z Fold 6 ادامه خواهد داشت. شایعات اخیر می‌گویند که گلکسی زد فولد 6 اولین گوشی تاشو جهان با قاب تیتانیومی (مانند گلکسی اس 24 اولترا) خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی زد فولد 6 با قاب تیتانیومی عرضه می‌شود

افشاگری به نام Revegnus، به تازگی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) پستی را منتشر کرده و در آن مدعی شده که گلکسی Z Fold 6 به تیتانیوم مجهز خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، گوشی تاشو جدید سامسونگ به اولین دستگاه تاشو جهان با قاب تیتانیومی تبدیل می‌شود.

گلکسی زد فولد 6

تیتانیوم یک ماده فوق‌العاده جذاب و خاص در صنعت گوشی‌های هوشمند است. یکی از مشخصه‌هایی که تیتانیوم را خاص کرده نسبت استحکام به وزن باورنکردنی آن است. این ماده در عین اینکه به طرز شگفت‌انگیزی سبک است، استحکام و حس فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. این ویژگی در گوشی‌های تاشو که بحث وزن بیشتر از هر چیز دیگری مطرح است می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. به علاوه، مقاومت بالای تیتانیوم در برابر خراش و فرورفتگی می‌تواند دوام گلکسی زد Fold 6 را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

البته به جز بهره‌گیری از تیتانیوم شایعات دیگری نیز پیرامون این گوشی وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، سیستم خنک‌کننده عالی و کارآمد، لولای بازطراحی شده برای عملکرد نرم‌تر، محافظ صفحه گوریلا گلس محکم و باتری 4600 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

گلکسی زد فولد 6
طراحی گلکسی زد فولد 6

طراحی گلکسی زد فولد 6 جعبه‌ای بوده و تا حدودی شبیه Galaxy S24 Ultra است. سامسونگ درباره زمان معرفی بیانیه‌ای منتشر نکرده اما گمان می‌رود که این گوشی به همراه گلکسی زد فلیپ 6 در اواسط جولای 2024 عرضه شود.

همچنین گزارشاتی درباره احتمال تولید یک نسخه مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی از گلکسی زد فولد 6 وجود دارد. در این گزارشات، زمان معرفی این نسخه اقتصادی در بازه زمانی عرضه سری آیفون 16 اپل اعلام شده است. جزئیات زیادی درباره این مدل در دست نیست اما گفته می‌شود که با طراحی باریک‌تر (نسبت به نسخه اصلی) و عدم پشتیبانی از قلم عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر