;
coinex

متا، از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر در واتساپ استفاده می‌کند

متا در حال کار بر روی معرفی ویژگی‌های جدیدی است که از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر در واتساپ بهره می‌برند. این ابزارها برای اولین بار در ماه سپتامبر اشاره شدند و اکنون در آخرین نسخه بتای اندروید این پلتفرم کشف شده‌اند.این اطلاعات توسط @AssembleDebug از TheSPAndroid در نسخه 2.24.7.13 از اپلیکیشن واتساپ بتای اندروید کشف شدند که و گزینه‌های ویرایش پیشرفته‌ای را برای کاربران ارائه می‌دهند تا بتوانند به راحتی عکس‌های خود را بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید: واتساپ به ویژگی تعامل با دیگر پیام رسان ها مجهز می‌شود؛ کپی برداری از سکوهای ایرانی!

استفاده از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر در واتساپ

هرچند هنوز این امکانات برای تمامی کاربران در دسترس نیست، با اینحال با تغییراتی که در کدها ایجاد شده، ببرای برخی فعال شده‌اند که برخی از آنها عبارتند از:

• پس‌زمینه: هوش مصنوعی بر اساس آنچه شما توصیف می‌کنید، پس‌زمینه ایده‌آل شما را تولید و به جای شما جایگزین می‌کند.
• تغییر استایل: با اعمال فیلترها و استایل‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی، یک لمس هنری به تصاویر شما اضافه می‌کند.
• گسترش: این ویژگی به طور هوشمند فرم زمینه عکس شما را گسترش می‌دهد و شکاف‌ها را به طور هوشمند پر می‌کند.

 

با توجه به تصویر فوق، به نظر می‌رسد گزینه‌ی ویرایش تصویر با استفاده از هوش مصنوعی در واتس‌اپ در حال ظهور است، هنگامی که کاربران می‌خواهند عکسی را به دیگران ارسال یا آن را به عنوان استاتوس خود قرار دهند. پیش از این، متا (صاحب فیسبوک و اینستاگرام) اعلام کرده بود که در حال ارائه‌ی این امکان در اینستاگرام و فیسبوک هستند، اما اکنون به نظر می‌رسد که این ابزارها نیز به واتس‌اپ افزوده می‌شوند. علاوه بر این، احتمالاً پس از ارائه برای کاربران iOS، قابلیت جدید تهیه‌ی رونوشت از پیام‌های صوتی برای کاربران اندرویدی نیز در دسترس خواهد بود. هنوز قابلیت ویرایش تصویر در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و احتمالاً برای رسیدن به نسخه اصلی واتس‌اپ، زمان زیادی طول خواهد کشید. منتظر باید بمانیم و ببینیم که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند در ویرایش و به اشتراک گذاری عکس‌ها در واتس‌اپ تحولی ایجاد کند.

با توجه به تصویر فوق، به نظر می‌رسد گزینه‌ی ویرایش تصویر با استفاده از هوش مصنوعی در واتساپ هنگامی که کاربران می‌خواهند عکسی را به دیگران ارسال یا آن را به عنوان استاتوس خود قرار دهند، اجرا خواهد شد.

پیش از این، متا (صاحب فیسبوک و اینستاگرام) اعلام کرده بود که در حال ارائه‌ی این امکان در اینستاگرام و فیسبوک هستند، اما اکنون به نظر می‌رسد که این ابزارها نیز به واتساپ افزوده می‌شوند.

علاوه بر این، احتمالاً پس از ارائه برای کاربران iOS، قابلیت جدید تهیه‌ی رونوشت از پیام‌های صوتی برای کاربران اندرویدی نیز در دسترس خواهد بود. هنوز قابلیت ویرایش تصویر در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و احتمالاً برای رسیدن به نسخه اصلی واتساپ، زمان زیادی طول خواهد کشید.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر