;
coinex

آمار تصادفات نوروزی تا امروز پنجشنبه 9 فروردین [بروزرسانی شد]

رئیس پلیس راهور آمار تصادفات نوروزی تا امروز پنجشنبه 9 فروردین را اعلام کرد. در این گزارشات آمده که تاکنون 510 نفر از هوطنان در تصادفات جاده ای جان باخته اند.

در گزارش تازه‌ای که از سوی سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور، به اطلاع عموم رسیده است، اعلام شده است که تعداد ۵۱۰ نفر (تا سه شنبه 7 فروردین 1403) از هموطنان در سال جاری به دلیل حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند. همچنین مشخص شد که که استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان با بیشترین نرخ تصادف روبرو بوده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: فروش حواله فیدلیتی به قیمت 500 میلیون تومان ؛ تورنادو حواله‌های خودرو!

آمار تصادفات نوروزی

در گزارشی تازه رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تعداد کشته‌شدگان ناشی از تصادفات تا امروز پنجشنبه 9 فروردین 1403 را 585 نفر اعلام کرد. وی بیان داشت که بیشترین تصادفات در استان‌های کرمان، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان رخ داده است.

آمار های منتشر شده بیانگر آن است که اقدامات انجام شده، خیلی موثر نبوده درواقع اصلا به حدی نبوده که بتوان با تکیه بر آنها از از کاهش تصادفات جاده‌ای اطمینان حاصل کرد. این چالش مهم به برنامه‌ریزی دقیق‌تر و اقدامات موثرتر از سوی مسئولان مربوطه نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی آمار تصادفات نوروزی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر