;
coinex

درآمد تپسی رکورد شکنی کرد، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان فقط در اسفند 1402

براساس گزارش ماهانه جدیدی که اخیراً از شرکت تپسی دریافت شده است، به نظر می‌رسد که در آخرین ماه از سال جاری، این شرکت موفق به تولید درآمدی به ارزش ۱۰۹.۵ میلیارد تومان شده است.

تپسی رکود شکنی کرد گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت در اسفند ماه 109.5 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. این عدد نه تنها نمایانگر بالاترین میزان درآمد تپسی تا به حال است، بلکه اولین بار است که این شرکت در یک ماه موفق به کسب درآمد بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌شود. این موضوع نشان دهنده روند رو به رشد و پیشرفت شرکت است که از زمان تأسیس تاکنون تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: فروش حواله سهند قبل از عرضه به بازار ؛ حذف اطلس و سهند از سایت فروش سایپا!

در این گزارش نیز آمده است که بیش از ۹۸ درصد از این درآمد در ماه اسفند ۱۴۰۲، به دلیل کمیسیون‌های دریافتی از سفرای خارجی به دست آمده است. این نشان دهنده اهمیت همکاری با سفرای خارجی و توانایی تپسی در جذب سرمایه از سطوح بین‌المللی است.

در کل، درآمد سالیانه تپسی در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۰۳۳ میلیارد تومان رسیده است که نشان از رشد ۶۵ درصدی نسبت به سال گذشته دارد. این رشد نشان دهنده توانایی شرکت در جلب مشتریان و افزایش درآمد در مقیاس بزرگتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی درآمد تپسی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر