;
coinex

تاریخ‌ و مکان رویداد WWDC 2024 اپل مشخص شد

تاریخ‌ و مکان رویداد WWDC 2024 اپل (کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان WWDC)  مشخص شد. انتظار می‌رود که اعلامیه‌هایی مربوط به iOS 18 و سایر نرم‌افزارهای اپل در این رویداد انجام شود.اپل تاریخ شروع و مدت زمان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) سال جاری را اعلام کرده است. هرچند که برنامه دقیق هنوز اعلام نشده، اما با توجه به اخباری که پیش از منتشر شده حداقل چیزی که می‌توان انتظار داشت ارائه iOS 18 برای آیفون‌ها و نسخه‌های جدیدتر سایر نرم‌افزارها مانند macOS، watchOS است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ‌ و مکان رویداد WWDC 2024 اپل

اپل کنفرانس WWDC 2024 را در پارک اپل، کوپرتینو، کالیفرنیا در تاریخ 10 ژوئن 2024 برابر با دوشنبه،21 خرداد 1403 برگزار خواهد کرد. طبق اعلام اپل، این رویداد تا 14 ژوئن 2024 برابر با 25 خرداد 1403 ادامه خواهد داشت.
توسعه‌دهندگان به دسترسی به کارشناسان اپل و “بینش” درباره ابزارها، چارچوب‌ها و ویژگی‌های جدید خواهند داشت.

همچنین جلسه تجربه حضوری در تاریخ 10 ژوئن برگزار می‌شود که شامل دیدار با اعضای تیم اپل و شرکت در فعالیت‌های ویژه است.
توسعه‌دهندگان علاقه‌مند می‌توانند درخواست حضور در رویداد را از طریق سایت و برنامه توسعه‌دهنده اپل تا ساعت ۱۱:۵۹ PM PT روز چهارشنبه ۳ آوریل یا ساعت ۱۲:۲۹ بعد از ظهر در ۴ آوریل ارسال کنند.

در رویداد WWDC 2024 اپل چه خواهد گذشت؟

اپل پیش‌بینی‌هایی راجع به به‌روزرسانی‌های سالانه از iOS، iPadOS، macOS، watchOS، tvOS و visionOS داشته است. نرم‌افزار آیفون بیشترین انتظار را بین این‌ها به خود اختصاص داده است.

شایعه‌هایی مبنی بر همکاری اپل با گوگل برای استفاده از هوش مصنوعی جمینای در نسخه iOS 18 وجود داشت، بر همین اساس گفته می‌شود که این نسخه احتمالا از قابلیت‌های هوش مصنوعی در دستگاه را بهره خواهد برد.

روز گذشته نیز خبری مبنی بر خرید بایدو منتشر شد که انتظار می‌رود در بازار چین، با بایدو برای این کار همکاری کند. در ابتدای امسال، مدیرعامل اپل، تیم کوک اعلام کرده بود که اپل با راه‌اندازی هوش مصنوعی تحولی بزرگ در این شرکت رخ خواهد داد و اپل قصد دارد با معرفی نسخه جدید هوش مصنوعی، گامی موثر در جهت پیشرفت بزرگی بردارد.

بعلاوه انتظار می رود که از هوش مصنوعیمولد به غیر از سیری، درسایر برنامه‌های iOS مانند Apple Music، Keynote و Pages نیز استفاده شود و عملکرد آنها را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر