;
coinex

آیفون 16 پرو احتمالا با پوشش جدید و براق تیتانیوم عرضه خواهد شد

گزارش‌ها نشان می‌دهندکه اپل قصد دارد برای آیفون 16 پرو از تیتانیوم استفاده کند، اما اطلاعاتی جدید نشان می‌دهند که فرآیند تولید بهبود یافته‌ای آن را با ظاهری براق‌تر مجهز کرده و پوشش هر یک از رنگ‌ها با ظاهری منحصر به فرد خواهد بود.به گفته لیکر به نام “yeux1122″، اپل یک روش تولید جدید برای شاسی تیتانیومی خود معرفی کرده است. افشاگر در یک وبلاگ مدعی شده است: “برخلاف مدل‌های پیشین، گفته می‌شود که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو از فرآیند تیتانیومی و پردازش رنگ بهبود یافته‌ای برخوردار هستند.” “بنابراین، احتمالاً پوشش محصول به شکلی براق‌تر تغییر خواهد کرد، اگرچه ممکن است در برابر خط و خش‌های خارجی مقاومت نداشته باشد.”

بیشتر بخوانید: 

آیفون 16 پرو براق‌تر خواهد بود

اطلاعات بیشتری در دست نیست و متأسفانه منبع اعلامی هم مشخص نشده است. امکان دارد اپل تغییراتی را اعمال کرده باشد که ارتباطی با پوشش تیتانیومی ندارد، مثلاً تغییراتی در خط تولید برای افزایش سرعت و کارایی.

با این حال، اگر این ادعا صحیح باشد و تغییری قابل مشاهده باشد، معلوم است که ظاهر فعلی آیفون 15 پرو با ظاهری صاف و براق جایگزین خواهد شد. به این ترتیب احتمال اینکه در بدنه آیفون 16 پرو از یک جنس فولاد ضد زنگ براق که اپل قبلاً از آن استفاده کرده است، وجود دارد.

نقطه ضعف فولاد این است که در برابر خط و خش مقاوم نیست، در حالی که شاسی تیتانیومی براق باید مقاومت بیشتری نسبت به حتی آیفون 15 پرو داشته باشد.

با اینحال تمامی اخباری که منتشر شده در حد حدس و گمان است و تا اطلاعات تکمیلی درباره‌ی مشخصات ظاهری، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باید صبر کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر