;
coinex

آیفون 12 با سیستم‌عامل جدید iOS 17.4 بروزرسانی می‌شود

گزارش‌ها حاکی از آن است که سیستم‌عامل جدید iOS 17.4 به طور رسمی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با توان 15 وات مبتنی بر فناوری Qi2 برای گوشی‌های آیفون 12 فراهم کرده است. Qi2، فناوری ارتقاء‌یافته‌ای است که بر پایه مگ‌سیف اپل ساخته و توسط کنسرسیوم انتقال توان وایرلس (WPC) طراحی شده است. این فناوری با بهره‌گیری از آهنربا، بهبود کارایی و سرعت شارژ بی‌سیم را تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: 18 iOS قابلیت‌ های سفارشی سازی بیشتری را ارائه می‌کند؛ جبران 14 سال عقب‌ماندگی از گلکسی

سیستم‌عامل جدید iOS 17.4

Qi2 امکان استفاده از لوازم جانبی مبتنی بر فناوری مگ‌سیف اپل را برای گوشی‌های اندرویدی نیز فراهم می‌سازد. این استاندارد جدید سرعت شارژ تا 15 وات را فراهم می‌کند. این ویژگی تاکنون در شارژرهای بی‌سیم قابل دسترسی نبوده و تنها تا حداکثر 7/5 وات را پشتیبانی می‌کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که آیفون 12 پس از به‌روزرسانی به iOS 17.4، قادر به شارژ با توان 15 وات با استفاده از شارژر بی‌سیم Qi2 شده است. زمانی که دستگاه از این فناوری استفاده می‌کند، یک انیمیشن خاص نشان داده می‌شود که فقط زمانی ظاهر می‌شود که شارژ 15 وات فعال باشد.

آزمایش‌های انجام‌شده با استفاده از شارژر بی‌سیم Anker Qi2 MagGo نشان داده‌اند که سرعت شارژ با مگ‌سیف کاملاً هم‌اکنون تطابق دارد.

اپل در ابتدا با اعلام به‌روزرسانی iOS 17.2، پشتیبانی از Qi2 را برای آیفون‌های 13 و 14 ممکن ساخت، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا iOS 17.4 پشتیبانی از این فناوری را برای آیفون 12 فراهم می‌کند یا خیر، اعلام نکرده بود. اما حالا با این بروزرسانی همه را شگفت‌زده کرده است

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر