coinex
راهنمای خرید تکراتو

بروزرسانی واتساپ، امکان قفل کردن چت‌ها در دستگاه‌های مرتبط را فراهم می‌کند

پیام رسان محبوب واتساپ قصد دارد یکی از قابلیت‌های جذاب خود را توسعه دهد. چت‌های قفل شده واتساپ برای همگام‌سازی در همه دستگاه‌های مرتبط شما تنظیم شده است.

در اواخر سال گذشته، واتساپ یک به‌روزرسانی کوچک منتشر کرد که حریم خصوصی و بازی امنیتی آن را تقویت می‌کرد. کد مخفی که واتساپ برای قفل کردن چت‌ها ارائه کرد ترفند بسیار خوبی بود. این کد با پنهان کردن چت‌های قفل شده از دید عمومی و نیاز به کد شخصی برای دسترسی، لایه‌ای از حریم خصوصی را در اختیار کاربران قرار می‌داد اما در حال حاضر، فقط در دستگاه‌های اصلی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: رابط کاربری جدید واتساپ انتشار استوری‌های مبتنی بر متن را ساده‌تر می‌کند

چت‌های قفل شده واتساپ

بر اساس اعلام WABetaInfo، آخرین به‌روزرسانی بتای واتس‌اپ برای اندروید 2.24.8.4 در فروشگاه Google Play چیز جالبی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد واتساپ در حال ایجاد یک ویژگی چت قفل شده برای دستگاه‌های مرتبط است.

واتس اپ ایده پشتیبانی از چت‌های قفل شده برای دستگاه‌های مرتبط را در به‌روزرسانی برنامه آینده بررسی می‌کند. برای باز کردن قفل این چت‌ها در یک دستگاه مرتبط، کاربران باید یک کد مخفی تنظیم کنند.

این کد را می‌توان با انتخاب گزینه کد مخفی در تلفن اصلی تحت تنظیمات قفل چت تنظیم کرد. پس از راه‌اندازی این کد، چت‌های قفل‌شده از فهرست چت‌ها ناپدید شده و فقط از طریق این ویژگی حریم خصوصی در دستگاه‌های مرتبط قابل دسترسی هستند.

معرفی این ویژگی برای دستگاه‌های مرتبط، هم برای حفظ حریم خصوصی و هم برای کاربران یک دستاورد مهم محسوب می‌شود. این قابلیت تضمین می‌کند که چت‌های قفل شده در همه دستگاه‌ها همگام‌سازی شده و به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی از هر نقطه‌ای به مکالمات محافظت شده‌شان دسترسی داشته باشند، بدون اینکه نگران چشم‌های کنجکاو باشند.

در حال حاضر، چت‌های قفل‌شده در دستگاه اصلی گیر کرده‌اند اما واتساپ مشغول کار بر روی این ویژگی است و قصد دارد آن را در بروزرسانی بعدی عرضه می‌کند.

در دیگر اخبار واتس اپ، این اپلیکیشن پیام‌رسان همچنین شروع به راه‌اندازی نوار ناوبری پایینی جدید برای استفاده راحت‌تر کرده و در حال آزمایش ظاهری تازه برای صفحه تماس خود است که قطع کردن آن را آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی چت‌های قفل شده واتس‌اپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر