;
coinex

رابط کاربری جدید واتساپ انتشار استوری‌های مبتنی بر متن را ساده‌تر می‌کند

واتس آپ که به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان همیشه در تلاش است تا تجربه کاربران را بهبود بخشد، اکنون قابلیت‌های جدیدی را اضافه کرده. رابط کاربری جدید واتساپ انتشار استوری‌های مبتنی بر متن را ساده‌تر می‌کند.

واتساپ به عنوان یکی از پرکاربردترین برنامه‌های پیام‌رسان در سطح جهان بوده و از زمان خرید آن توسط غول فناوری متا، با ویژگی‌های بیشتر شبیه به رسانه‌های اجتماعی در حال تکامل است. اخیراً گزارش شده که به‌روزرسانی‌های وضعیت واتساپ بسیار شبیه به استوری‌های اینستاگرام شده‌اند اما از این پس به کاربران اجازه می‌دهد که دیگران را تگ کنند. به نظر می‌رسد تغییرات بیشتری برای بروزرسانی وضعیت نیز در راه است.

بیشتر بخوانید: متا، از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر در واتساپ استفاده می‌کند

رابط کاربری جدید واتساپ

در جدیدترین به‌روزرسانی واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.7.16)، تیم WABetaInfo یک صفحه ویرایشگر بازطراحی‌شده برای به‌روزرسانی وضعیت را کشف کرد که شامل یک گزینه Text در کنار گزینه های ویدیو و عکس موجود در پایین صفحه است. در حال حاضر، واتساپ فقط از طریق گزینه My Status در تب Updates امکان به‌روزرسانی ویدیو و عکس را می‌دهد.

در گزارش‌های منتشر شده آمده که با استفاده از رابط کاربری جدید واتساپ حق دارند انتخاب کنند که آیا متن، فیلم یا عکس را به اشتراک بگذارند یا نه. همچنین اعلام شده که سرعت انتشار فایل‌ها نیز بهبود می‌یابد. البته این روش جدید اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های وضعیت هنوز به طور کامل آمده نشده و در به‌روزرسانی آینده برنامه در دسترس قرار می‌گیرد.

رابط کاربری جدید واتساپ انتشار استوری‌های مبتنی بر متن را ساده‌تر می‌کند

در حال حاضر، کاربران فقط می‌توانند با ضربه زدن روی نماد مداد در تب Updates به ویرایشگر وضعیت مبتنی بر متن دسترسی پیدا کنند. خوب است بدانید که واتساپ به شما اجازه نمی‌دهد تا زمانی که در صفحه ویرایشگر/پیش‌نمایش قرار می‌گیرید، نوع وضعیت (متن، عکس، ویدیو) را تغییر دهید. بنابراین اگر نیاز به تغییر آن دارید، باید به عقب برگردید و از نو شروع کنید.

اگر رابط کاربری جدید واتساپ از نسخه بتا خارج و رسمی شود، می‌تواند مزایای زیادی از جمله کاهش تعداد مراحل مورد نیاز برای جابه‌جایی بین متن و رسانه را به همراه داشته باشد، با این انتخاب که مستقیماً با آهنگساز ادغام شده است، کاربران می‌توانند به سرعت بین انواع مختلف محتوا جابجا شوند بدون اینکه مجبور به ترک صفحه فعلی شوند.

همچنین شایعه شده که WhatsApp بر روی ابزارهای ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کند اما این همه چیز در قلمرو هوش مصنوعی نیست، زیرا گفته می‌شود که اپلیکیشن پیام‌رسان در نظر دارد هوش مصنوعی متا را مستقیماً در نوار جستجوی خود ادغام کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی رابط کاربری جدید واتساپ چیست؟ این ویژگی تا چه کاربردی خواهد بود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر