coinex
راهنمای خرید تکراتو

تکذیب شایعه دسترسی به اینستاگرام با کدملی ؛ خبر جدید وزیر ارتباطات از محدودیت‌های اینترنتی [+ جزئیات]

طی چند وقت اخیر شایعه‌های زیادی مبنی بر دسترسی به اینستاگرام با کدملی به وجود آمد که با واکنش‌های زیادی همراه بود. اکنون وزیر ارتباطات این حواشی را تکذیب کرد و از محدودیت‌های اینترنتی جدید خبر داده است.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت به حواشی بوجود آمده پایان داد و گفت: «برنامه‌ای برای دسترسی به اینستاگرام با کد ملی نداریم»

بیشتر بخوانید: نرخ جدید طرح ترافیک از سه شنبه 14 فروردین ماه اجرایی می‌شود

دسترسی به اینستاگرام با کدملی

وزیر ارتباطات تصمیم‌گیری درباره محدودیت‌های پلتفرم‌هایی مانند گوگل‌پلی را خارج از حوزه اختیارات خود و برعهده کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و کارگروهی در شورای عالی فضای مجازی گذاشت و در خصوص محدودیت‌های اینترنتی جدید در سال جاری گفت:

تلاش ما این است که روز به روز کیفیت زیرساخت‌های ارتباطی ارتقا پیدا کند. هدف‌گذاری ما برای امسال این است که پوشش فیبر نوری که به ۷ میلیون رسیده را دو برابر کنیم و به ۱۴ میلیون برسانیم یعنی ۶۰-۷۰ درصد کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند.

زارع‌پور ادامه داد: «امسال علاوه بر پوشش، برای اتصال هم برنامه ویژه داریم چون طبق قانون برنامه هفتم توسعه باید طی ۵ سال ۲۰ میلیون اتصال ایجاد کنیم. یعنی در سال ۱۴۰۳ باید شروع کنیم. ممکن است به ۴ میلیون نرسیم اما تلاش می‌کنیم نصف این رقم را ایجاد کنیم.5G هم در برنامه‌مان هست که ۱۰ درصد پوشش ایجاد کنیم که الان حدود ۴ تا ۵ درصد است.»

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر