coinex
راهنمای خرید تکراتو

یونیت‌های ساختگی آیفون 16 دکمه ضبط و برآمدگی دوربین جدید را نشان می‌دهند

سانی دیکسون عکس‌هایی از یونیت‌های ساختگی آیفون 16 ، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرومکس را در ایکس منتشر کرد. در این تصاویر واحدهای فلزی بسیاری از ویژگی‌هایی که پیش‌تر شایعه بودند را نشان می‌دهد.

یونیت‌های ساختگی ابزارهای صنعتی هستند که برای اطمینان از تناسب نمونه اولیه با طرح‌های آینده آیفون استفاده می‌شوند. با این حال، هیچ راهی برای تشخیص معتبر بودن یک واحد ساختگی وجود ندارد و برخی از سازندگان کیس در نهایت موارد اشتباه را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: قاب‌های آیفون 16 برآمدگی عمودی دوربین را نشان می‌دهند [+تصویر]

یونیت‌های ساختگی آیفون 16

انتظار می‌رود که سری آیفون 16 اواخر سال جاری میلادی رونمایی شود و  اخبار و شایعات متعددی در مورد این آیفون‌های آینده در فضای مجازی منتشر شده است. قبل از اعلام رسمی، تصاویری از یونیت‌های ساختگی آیفون 16 بار دیگر در فضای مجازی منتشر شد که نگاهی اجمالی از طراحی و ویژگی‌های آن‌ها را در اختیارمان قرار می‌دهد.

در واحدهای ساختگی منتشر شده چندین تغییر قابل توجه را در مقایسه با مدل های قبلی بدیده می‌شود. یکی از تغییرات قابل توجه اضافه شدن دکمه اکشن در هر چهار مدل آیفون 16 است که تاکنون در انحصار آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس وجود داشت.

یکی دیگر از موارد اضافه شده دکمه Capture است که در سمت راست گوشی‌ها قرار گرفته و از ژست‌های حرکتی برای بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی پشتیبانی می‌کند.

یونیت‌های ساختگی آیفون 16

علاوه بر این، انتظار می‌رود صفحه نمایش آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرومکس بزرگتر از آیفون 16 و آیفون 16 پلاس باشند.

در نهایت، آیفون 16 و آیفون 16 پلاس دارای یک برآمدگی دوربین با تراز عمودی خواهند بود که احتمالاً امکان ضبط ویدیوی فضایی را برای کاربران فراهم می‌کند.

در این گزارش‌های منتشر شده آمده که آیفون 16 SE می‌تواند از 699 دلار (تقریباً 58327 روپیه) برای نسخه 128 گیگابایتی شروع شود، در حالی که آیفون 16 SE پلاس ممکن است قیمتی معادل 799 دلار (حدود 66672 روپیه) برای مدل 256 گیگابایتی داشته باشد.

قیمت آیفون 16 استاندارد با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی 699 دلار (حدود 58327 روپیه) گزارش شده است، در حالی که آیفون 16 پرو با همان ظرفیت ذخیره‌سازی ممکن است 999 دلار (تقریباً 83363 روپیه) قیمت داشته باشد.

نسخه 256 گیگابایتی آیفون 16 پرو مکس ممکن است قیمتی معادل 1099 دلار (تقریباً 91708 روپیه) داشته باشد. با این حال، این جزئیات حدس و گمان هستند و اطلاعات دقیق در طول رویداد رسمی راه‌اندازی، که انتظار می‌رود حدود سپتامبر یا اکتبر است، فاش شود.

اپل خط تولید آیفون 16 را طی رویدادی در سپتامبر 2024 معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی‌ها دارای چیپست‌های نسل بعدی با قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل ارتقا یافته و مشخصات دوربین بهبودیافته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره یونیت‌های ساختگی آیفون 16 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:91mobiles و appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر