coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی 13 به زودی معرفی می‌شود

شیائومی قصد دارد گوشی مقرون به صرفه دیگری را ارائه کند. گزارش‌های منتشر شده شده حاکی از آن است که ردمی 13 در راه است، دستگاهی شبیه به نسل قبلی خود اما جذاب‌تر.

این دستگاه توسط FCC مورد آزمایش قرار گرفته و همین موضوع مشتاقان را هیجان زده کرده است. سری قبلی این دستگاه یعنی  Redmi 12 با استقبال خوبی مواجه شد. اکنون، Android Headlines اطلاعات منحصر به فردی در مورد این دستگاه جدید ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: خودروی الکتریکی SU7 شیائومی عاشقان زیادی دارد

Redmi 13 گوشی مقرون به صرفه جدید شیائومی است. کاربران امیدوارند این دستگاه با تراشه‌ای قدرتمندتر و دوربین با کیفیت‌تری همراه باشد اما به نظر می‌رسد ردمی 13 بسیار شبیه به ردمی 12 باشد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این دستگاه به تراشه هلیو G88 مدیاتک مجهز است. از آنجایی که این اطلاعات را HyperOS شیائومی تائید کرده، بنابراین می‌توان به درست بودن آن مطمئن بود.

شماره‌های مدل مانند «2404ARN45A» و «2404ARN45I» ما را از محل عرضه این دستگاه مطلع می‌کند. برخی از نسخه‌ها دارای NFC خواهند بود، در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند. به عنوان مثال، “24040RN64Y” برای بازار جهانی با NFC است، در حالی که “2404ARN45A” بدون NFC است. “2404ARN45I” برای هند و “24049RN28L” برای آمریکای لاتین است.

شیائومی همچنین عرضه POCO M6، دستگاه دیگری که مشابه  ردمی 13 است را در پیش رو دارد. پوکو M6 در بازار جهانی عرضه خواهد شد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد هر دو گوشی از یک نرم افزار استفاده می‌کنند اما از نظر طراحی تفاو‌ت‌های جزئی با یکدیگر دارند.

Redmi 13 تجربه مشابهی با Redmi 12 خواهد داشت. این گوشی با HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شده اما هنوز تاریخ عرضه رسمی آن اعلام نشده.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر